Hur skaffar man växel?

Tack för tipset! Bra bank lär vi ha, annars hade vi inte fått lån till huset :D och vi hade otur i somras och fick översvämning i källaren så den blev renoverad på försäkringen :up: :D Men nu måste gården fixas, det finns inget gräs kvar på framsidan. Bara lera... :down:
Jag antar att ni har kolla med alla andra föräldrar? Annars kan det dyka upp guldkorn där, i en av föreningarna dök det upp en pappa som undrade om vi ville ha pappersmuggar istället för att köpa, han jobbade på ett företag som tillverkade pappersmuggar så vi har fått lådvis. Inga stora summor att köpa men bäckar små! :D
Skidanläggningen är i stort sett byggd av medlemmar som har ställt upp gratis och bara tagit betalt för maskiner typ, de har satt upp belysning runt hela spåret och har grävt och lagt ner vatten och el för att kunna spruta konstsnö och kostnaden har till största del varit material.
 
Jag antar att ni har kolla med alla andra föräldrar? Annars kan det dyka upp guldkorn där, i en av föreningarna dök det upp en pappa som undrade om vi ville ha pappersmuggar istället för att köpa, han jobbade på ett företag som tillverkade pappersmuggar så vi har fått lådvis. Inga stora summor att köpa men bäckar små! :D
Skidanläggningen är i stort sett byggd av medlemmar som har ställt upp gratis och bara tagit betalt för maskiner typ, de har satt upp belysning runt hela spåret och har grävt och lagt ner vatten och el för att kunna spruta konstsnö och kostnaden har till största del varit material.
Jodå, aööa föräldrar ska delta. Men vi är en liten förening med för tillfället 17 familjer. Och tre av dem är tyvärr såna som inte gör vad som ålagts dem i kontraktet. Och eftersom det är barnet som behöver platsen så går det ändå inte att slänga ut dem pga kontraktsbrott :mad: men vi utnyttjar alla kontakter vi kan ändå!
 

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 512
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 809
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 008
Senast: jemeni
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 917
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp