Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite smått trött på mig själv. Har en bekanting som stundtals suckar lite åt att han är singel. Varenda gång han beskrivit vad han vill träffa för person, hur han tänker sig att relationen ska se ut osv så låter det som om vi skulle passa perfekt ihop. Meeen trots att han är trevlig, ganska vettig och ser helt ok ut så skulle det vara omöjligt att ens låtsas som om det fanns någon antydan till attraktion mellan oss. Bra vän, men absolut inget mer. Det är lite synd, just för att vi säkert hade passat så perfekt ihop annars och det hade kunnat bli kul.
Det kanske är "settingen" som är fel. Ni kanske uttalat skulle gå på dejt och se hur det känns? Vilka känslor man (jag) får för en person handlar så mycket om hur den bemöter en. Att någon lägger en hand på ens arm och engagerat pratar med en med ögonkontakt kan väcka många känslor. :)
 
Var på dejt nu på eftermiddagen.. Vi snackade ganska länge om högt och lågt och kom in på roliga Tinder-profiler (vi träffades där) och vi raljerar lite båda två och jag uttrycker mitt missnöje med att vissa killar valt att inte skriva att de har barn. Efter några minuter kryper det fram; "apropå det här med att inte skriva ut allt i sin profil.. Jag är i ett öppet förhållande, jag har flickvän", följt av massa klagan på att "tjejer vill ju inte ens träffa mig, tjejer verkar ha så mycket problem med detta medan min flickvän kan snacka med massor av killar som inte bryr sig om det på Tinder" osv.. Sen kläckte han även ut sitt missnöje över en tjej som han varit på tre dejter med som visste om hans flickvän men valt att bryta trots sina känslor för honom då hon är rädd för att få sitt hjärta krossat "och allt jag fått var att hålla handen trots tre dejter". Jag: :cautious::wtf:

Tillägg 1: För mig är barn något av en dealbreaker då jag helst inte vill gå in i ett förhållande med barn ännu. Men det handlar om mig, hade jag bara varit ute efter att ligga hade det varit en annan femma.
Tillägg 2: Jag är helt fine med att folk har öppna förhållanden, men det var hans attityd kring detta (och massa annat) som gjorde att jag bara satt där och inte visste vart jag skulle ta vägen. Alla andra skulle vara öppna och icke-dömande, men han var ganska nöjd med att döma de som inte är öppna för ett öppet förhållande..:meh:
Men gud ett sånt ägg!!
 
Lite smått trött på mig själv. Har en bekanting som stundtals suckar lite åt att han är singel. Varenda gång han beskrivit vad han vill träffa för person, hur han tänker sig att relationen ska se ut osv så låter det som om vi skulle passa perfekt ihop. Meeen trots att han är trevlig, ganska vettig och ser helt ok ut så skulle det vara omöjligt att ens låtsas som om det fanns någon antydan till attraktion mellan oss. Bra vän, men absolut inget mer. Det är lite synd, just för att vi säkert hade passat så perfekt ihop annars och det hade kunnat bli kul.

Precis så är det med min snygga kollega som jag är bra vän med.
Vi har samma syn på förhållanden, har jävligt roligt ihop, han är som sagt snygg och i teorin skulle det vara helt perfekt. Men det finns liksom inte där.
 
Jag behöver lite hjälp!
Jag började chatta på Facebook med en person som betedde sig lustigt. Nu hade han skrivit att om jag blockar honom så tänker han lägga ut alla mina bilder?
Antar att det är facebookbilder? Jag har inställningen att bara mina vänner kan se mina inlägg. Så då är det bara profilbilden han kan komma åt?
 
Jag behöver lite hjälp!
Jag började chatta på Facebook med en person som betedde sig lustigt. Nu hade han skrivit att om jag blockar honom så tänker han lägga ut alla mina bilder?
Antar att det är facebookbilder? Jag har inställningen att bara mina vänner kan se mina inlägg. Så då är det bara profilbilden han kan komma åt?
Kolla dina album så att inget är offentligt. Annars är det bara profilbild(er) och omslagsbild(er). Kanske byta lösenord?
 
Kolla dina album så att inget är offentligt. Annars är det bara profilbild(er) och omslagsbild(er). Kanske byta lösenord?
Måste jag gå in på varje album eller räcker att jag gjort inställning en gång?
Men om jag har honom på Messenger är det inte samma som vänner dvs han har nog inte samma tillgång till bilder som vänner?
 
Jag behöver lite hjälp!
Jag började chatta på Facebook med en person som betedde sig lustigt. Nu hade han skrivit att om jag blockar honom så tänker han lägga ut alla mina bilder?
Antar att det är facebookbilder? Jag har inställningen att bara mina vänner kan se mina inlägg. Så då är det bara profilbilden han kan komma åt?

Men alltså, vilket arsle!!

Min dejt har nu träffat min bästis. :nailbiting:
Ikväll när han varit på bio så kommer han hit och myser :)
 
Jag behöver lite hjälp!
Jag började chatta på Facebook med en person som betedde sig lustigt. Nu hade han skrivit att om jag blockar honom så tänker han lägga ut alla mina bilder?
Antar att det är facebookbilder? Jag har inställningen att bara mina vänner kan se mina inlägg. Så då är det bara profilbilden han kan komma åt?
Så han hotar med att lägga ut alla de bilder du redan har på Facebook? o.O
 
Så han hotar med att lägga ut alla de bilder du redan har på Facebook? o.O
Minuten innan hade han skrivit någon fråga om jag hade stora bröst. Jag hade allt så inte skrivit något alls om det.
När jag då skrev att jag inte tänkte ha kontakt med honom så skrev han att om du blockar mig lägger jag ut alla dina bilder.
Vart vet jag inte.
 
Minuten innan hade han skrivit någon fråga om jag hade stora bröst. Jag hade allt så inte skrivit något alls om det.
När jag då skrev att jag inte tänkte ha kontakt med honom så skrev han att om du blockar mig lägger jag ut alla dina bilder.
Vart vet jag inte.
Men vilka bilder? Alltså bilder du skickat till honom?
 
Vilken skithög!!!! Jag hade nog anmält till FB och blockat. (Och tänkt att delning av mina bilder får bli ett eventuellt senare problem) Ta skärmdumpar på konversationen med honom och gå in på hans facebooksida och skärmdumpa+ som sagt anmäl till FB. Skriv heller ingenting mer till honom. Bara blocka.
 
Jag behöver lite hjälp!
Jag började chatta på Facebook med en person som betedde sig lustigt. Nu hade han skrivit att om jag blockar honom så tänker han lägga ut alla mina bilder?
Antar att det är facebookbilder? Jag har inställningen att bara mina vänner kan se mina inlägg. Så då är det bara profilbilden han kan komma åt?

Äsch han är bara ett jävla miffo, BLOCKA!
 
Precis så är det med min snygga kollega som jag är bra vän med.
Vi har samma syn på förhållanden, har jävligt roligt ihop, han är som sagt snygg och i teorin skulle det vara helt perfekt. Men det finns liksom inte där.
Vi verkar ju ha hyfsat lika tankesätt kring mycket, så du kan ju skicka hit honom och jag skickar min bekanting till dig, kanske fungerar bättre så :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
911
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
396
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
475
· Visningar
12 219
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 176
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Inredningstråden, del 2
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp