Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
I helgen, i ett något förfriskat tillstånd, kan jag ha dragit till med - Nej, men jag har ingen mobil!, när jag fick frågan om nummer från oönskat håll.

Kan ha hänt att jag dessutom råkade stå med telefonen i handen.. men grabben verkade fatta vinken i alla fall :angel:

// Littlejohn som också har problem att rakt säga tack, men nej tack.
 
Är det inte precis vad den handlar om? Dejting handlar väl om allt det som diskuteras i tråden sedan ett bra tag, du kan nog inte vänta dig enbart Tihi nu hörde han av sig igen.
Men sida upp och sida ner om medellämgen på 70-, 80-, 90- talet osv. Sida upp och sida ner om var djuren håller hus då man har sex.
Trädgårdsarbete då? När ska dejten introduceras i trädgårdsarbetet hos en? :confused:;)
 
Men sida upp och sida ner om medellämgen på 70-, 80-, 90- talet osv. Sida upp och sida ner om var djuren håller hus då man har sex.
Trädgårdsarbete då? När ska dejten introduceras i trädgårdsarbetet hos en? :confused:;)
Medellängden i olika årtionenden var väl ett sidospår. Men annars tycker jag det är okej. Jag tänker att dejtingtråden inte bara handlar om när man tar kontakt på nätet och första dejten utan även andra tanker som kan uppstå kring det.
 
Men sida upp och sida ner om medellämgen på 70-, 80-, 90- talet osv. Sida upp och sida ner om var djuren håller hus då man har sex.
Trädgårdsarbete då? När ska dejten introduceras i trädgårdsarbetet hos en? :confused:;)
Ja, medellängden håller jag med om. Men sexgrejen är ju inte sida upp och sida ner, och man kan väl inte hindra folk från att svara hur de brukar göra bara för att andra svarat med sina knep.

Jag tycker att tråden blir bättre ju fler aspekter som kommer in. Så kör på trädgårdsarbetet du! :D
 
Ni som har gått på några olika dejter- brukar ni känna ja eller nej direkt efter första dejten?
Eller hamnar ni ibland i mitten?
Jag träffade en person i torsdags där jag står nånstans i mitten. Dvs personen var trevlig men jag kände inte direkt någon attraktion eller sexuell kemi eller vad man ska kalla det. Samtidigt funderar jag på om sånt kan växa fram...?
Eller går ni bara på fler dejter om det finns en stark attraktion?
 
Ni som har gått på några olika dejter- brukar ni känna ja eller nej direkt efter första dejten?
Eller hamnar ni ibland i mitten?
Jag träffade en person i torsdags där jag står nånstans i mitten. Dvs personen var trevlig men jag kände inte direkt någon attraktion eller sexuell kemi eller vad man ska kalla det. Samtidigt funderar jag på om sånt kan växa fram...?
Eller går ni bara på fler dejter om det finns en stark attraktion?
Jag dejtar ju inte längre. Men när jag gjorde det gick jag på flera dejter med några som jag kände så för. Ingen av dem blev det något med (mer än trevliga dejter). Så uppenbarligen funkar det så för mig att det måste finnas någon slags kemi redan från början. Men det är säkert olika för olika människor.
 
Ni som har gått på några olika dejter- brukar ni känna ja eller nej direkt efter första dejten?
Eller hamnar ni ibland i mitten?
Jag träffade en person i torsdags där jag står nånstans i mitten. Dvs personen var trevlig men jag kände inte direkt någon attraktion eller sexuell kemi eller vad man ska kalla det. Samtidigt funderar jag på om sånt kan växa fram...?
Eller går ni bara på fler dejter om det finns en stark attraktion?
Har jag inte känt Nej har jag träffats igen. Men egentligen växer det knappt aldrig fram för mig.
 
Kollegan har fortfarande inte matchat på Tinder.
Skickade meddelande till honom om en aw företaget ska ha för alla som jobbat i ett visst projekt. Han stod inte med på listan så jag behövde kolla om han jobbat med projektet. Och det hade han, så vi får väl se om det blir att vi kommer prata nåt där. Det är ohyggligt många människor som ska på vår aw. Så pass att den hålls i en hangar. :)
 
Ni som har gått på några olika dejter- brukar ni känna ja eller nej direkt efter första dejten?
Eller hamnar ni ibland i mitten?
Jag träffade en person i torsdags där jag står nånstans i mitten. Dvs personen var trevlig men jag kände inte direkt någon attraktion eller sexuell kemi eller vad man ska kalla det. Samtidigt funderar jag på om sånt kan växa fram...?
Eller går ni bara på fler dejter om det finns en stark attraktion?

Det beror lite på hur många andra dejter jag bollar för tillfället. Är det torka så träffas jag igen, det är ju alltid kul att gå på dejt! Plus att man vet aldrig, folk kan växa i ens ögon. Har jag fullt upp med andra karlar (eller bara fullt upp i livet överlag) så prioriterar jag det inte. Men oftast brukar jag bara gå på dejt om jag känner mig attraherad av personen :)
 
Ni som har gått på några olika dejter- brukar ni känna ja eller nej direkt efter första dejten?
Eller hamnar ni ibland i mitten?
Jag träffade en person i torsdags där jag står nånstans i mitten. Dvs personen var trevlig men jag kände inte direkt någon attraktion eller sexuell kemi eller vad man ska kalla det. Samtidigt funderar jag på om sånt kan växa fram...?
Eller går ni bara på fler dejter om det finns en stark attraktion?

Jag känner direkt.
Har försökt vara lite mer öppen om någon varit trevlig och tänkt att det kanske kan växa fram men det har aldrig hänt.

Dock dömde jag ju ut kollegan direkt när han började hos oss förra året :p
 
Jag känner nog ganska på en gång om jag attraheras av personen. Skulle enbart gå på en andra dejt om jag var uttråkad om personen var för mig ett tveksamt kort.

Om jag nu kan räknas som en dejtande person. Har under mina 5 månader som singel träffat 4 pers, varav en jag kände rätt fort att han inte passade mig, så ingen andra dejt där fast han ville. Två resulterade i sex, en av dem fortsatt kk och den fjärde är möjligt att det blir mera umgänge med i framtiden:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 076
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
536
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
529
· Visningar
14 414
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 254
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp