Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
[QUOTE="mandalaki, post: 18207332, member: 214"
Jag tycker att tråden blir bättre ju fler aspekter som kommer in. Så kör på trädgårdsarbetet du! :D

Finns ju folk (enligt nån dagstidning) som har sex med naturen ... så varför inte med en tomat eller jordgubbe :D.
http://www.expressen.se/noje/mathias-26-har-sex-med-skogen-i-kanal-5/[/QUOTE]

Herregud. Det låter som att de har gjort en programserie med folk med vanföreställningar och så kallar de det Outsiders. :banghead:
 
Jag har skaffat Tinder igen, lite för att boosta mitt ego och som tidsfördriv för att inte fundera så mkt på M.
Nu har en kollega dykt upp, som ser rätt bra ut och verkar väldigt trevlig det lilla vi har pratat, men känner mig kluven ändå om jag ska swipa höger eller vänster. Och jag kommer ju inte vidare innan jag gjort antingen eller! Varför finns inte Hoppa över-knapp??
Swipa vänster så länge, och tänk över saken. Han kommer tillbaka! Jag har flera som dyker upp gång på gång trots att jag konsekvent swipar bort dom.
 
Swipa vänster så länge, och tänk över saken. Han kommer tillbaka! Jag har flera som dyker upp gång på gång trots att jag konsekvent swipar bort dom.
Fast jag swipade höger, utan matchning. Och jag är hemskt nyfiken om det är för att han swipat vänster eller om han inte fått upp mig. :)
 
Fast jag swipade höger, utan matchning. Och jag är hemskt nyfiken om det är för att han swipat vänster eller om han inte fått upp mig. :)
Blev det inte matchning direkt så har hade han då inte fått upp dig. Folk som swipat vänster på en ska inte komma upp i en flöde har jag uppfattat det som :)
Så jag tror du fick upp honom först. Sen kan jag inte svara på om han swipat på dig nu eller ej ;)
 
Vad tänker ni om super-likes ? Är det troligare att ni swipar ja om ni får en sån ?
Jag brukar bara ge super-likes på nån jag tycker är extra intressant. Ser jag nån som är extra intressant men har slut på super-likes så väntar jag med att swipa tills jag har nya. Vet ej om det är rätt taktik.
 
Vad tänker ni om super-likes ? Är det troligare att ni swipar ja om ni får en sån ?
Jag brukar bara ge super-likes på nån jag tycker är extra intressant. Ser jag nån som är extra intressant men har slut på super-likes så väntar jag med att swipa tills jag har nya. Vet ej om det är rätt taktik.

Nej, inte mer troligt tyvärr. Antingen finner jag personen intressant eller inte. Däremot så är ju sannolikheten större att du dyker upp för personen om du ger en superlike, plus att jag brukar titta någon sekund (max :D) extra på personer jag fått superlike ifrån :)
 
Nej, inte mer troligt tyvärr. Antingen finner jag personen intressant eller inte. Däremot så är ju sannolikheten större att du dyker upp för personen om du ger en superlike, plus att jag brukar titta någon sekund (max :D) extra på personer jag fått superlike ifrån :)

Jag misstänkte väl att det var så :). Jag har fått för mig att det är större chans att jag får en match på super-likes. Men kan ju lika gärna vara för att jag hamnar först i kön i hennes flöde.
 
Blev det inte matchning direkt så har hade han då inte fått upp dig. Folk som swipat vänster på en ska inte komma upp i en flöde har jag uppfattat det som :)
Så jag tror du fick upp honom först. Sen kan jag inte svara på om han swipat på dig nu eller ej ;)
Det låter ju logiskt att inte behöva få upp nån som redan innan swipat vänster. :)
Nåväl, jag känner ju inte att det är nån väldans grej oavsett. Men lite kul.
 
Jag och dejten fortsätter att träffas (vet inte om vi dejtar eller vad vi gör..). Det känns överlag väldigt fint och bra. Han refererade till mig som "min tjej" och när jag frågade om det sa han att jag ju faktiskt är mer än "en tjej". Vi har inte pratat om att vi är ett par men samtidigt tror jag inte att någon av oss vill dejta andra just nu. Det känns både bra och osäkert när jag inte kan sätta en etikett på vad vi är och gör, men mest bra tror jag.

Det blev en lite jobbig situation för någon vecka sen när jag på fyllan slängde ur mig lite av min osäkerhet. Jag sa precis som jag tänker ibland, att jag "vill vara på min vakt", rädd för att bli kär och sårad osv. Han tog det som att jag kräver mer av honom (och det kanske är så omedvetet, men det handlar i så fall mer om min osäkerhet än om att han inte visar att han tycker om mig). Vi löste det ändå bra, han går inte igång på min osäkerhet och jag tror att det hjälper mig.
Det känns som att vi börjar lära oss mer och mer om hur den andra funkar och kommunicerar nu!
 
Jag och dejten fortsätter att träffas (vet inte om vi dejtar eller vad vi gör..). Det känns överlag väldigt fint och bra. Han refererade till mig som "min tjej" och när jag frågade om det sa han att jag ju faktiskt är mer än "en tjej". Vi har inte pratat om att vi är ett par men samtidigt tror jag inte att någon av oss vill dejta andra just nu. Det känns både bra och osäkert när jag inte kan sätta en etikett på vad vi är och gör, men mest bra tror jag.

Det blev en lite jobbig situation för någon vecka sen när jag på fyllan slängde ur mig lite av min osäkerhet. Jag sa precis som jag tänker ibland, att jag "vill vara på min vakt", rädd för att bli kär och sårad osv. Han tog det som att jag kräver mer av honom (och det kanske är så omedvetet, men det handlar i så fall mer om min osäkerhet än om att han inte visar att han tycker om mig). Vi löste det ändå bra, han går inte igång på min osäkerhet och jag tror att det hjälper mig.
Det känns som att vi börjar lära oss mer och mer om hur den andra funkar och kommunicerar nu!
Härligt att det går framåt för er!
Jag kan relatera till den där osäkerheten du skriver om. Jag tycker att det är asjobbigt att lära känna en ny man och eventuellt vara på väg att inleda ett förhållande. Tankarna åker hit och dit.
Jag har ingen aning om var jag och min date står precis idag. Han har ringt mig de senaste dagarna...förutom igår då han dessutom tog enormt god tid på sig att svara på ett meddelande (vi snackar 8-9 timmar). Det att vi inte har kommit längre än till två kramar/träff känns också lite skrämmande just nu. ...men han snackar nog som att vi kommer att fortsätta ses.
Jobbigt!
 
Vad tänker ni om super-likes ? Är det troligare att ni swipar ja om ni får en sån ?
Jag brukar bara ge super-likes på nån jag tycker är extra intressant. Ser jag nån som är extra intressant men har slut på super-likes så väntar jag med att swipa tills jag har nya. Vet ej om det är rätt taktik.
Enda gången som jag använder superlikes är om det kommer någon riktigt intressant som jag inte sett förr (och kanske vet vem det är tom) och vill att de ska se mig... Har funkat ok faktiskt. Jag har accepterat superlikes någon gång när jag varit tveksam men sen har han ändå inte skrivit så det har varit lite konstigt...
 
Efter min klubbnatt i helgen känner jag mig ännu mer irriterad på män som envisas med att ta än runt midjan ute på krogen/klubb. Nej, nej, nej, nej. Jag ser det inte som tafs, så jag blir inte arg över att någon antastar mig. Det är väl snarare ett kroppsspråk som säger "Kom hit" och på något sätt göra anspråk på än som sitt ragg. Ingen gör anspråk på mig utan mitt samtycke, då blir man spolad direkt.

Jag köper fysisk kontakt i form av att kanske sätta en hand på armen när man pratar. Men en hand på midjan, en arm runt midjan eller i värsta fall att någon "grabbar tag" runt midjan säger mig att karln försöker claima mig och det vill jag inte veta av. Killar som lyckas charma utan att närma sig fysiskt är så väldigt mycket sexigare. En hand på midjan kan jag köpa om man redan lämnat stället tillsammans och är på väg hem :D

Vad tycker ni?
 
Ja det är lite konstigt. Jag såg för nån månad sen en kvinna ha sex med ett träd i parken utanför mitt hus. Det var tidig morgon och jag var tvungen att gå lite däråt för att hämta min cykel. Det är lätt att tro att en bara ska skratta men jag blev mer chockad och ville båda titta på henne och inte. Det var så konstigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
936
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
414
Senast: escodobe
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
499
· Visningar
12 795
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 185
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp