Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där med att låta hundarna bestämma är helt klart ett vinnande koncept :D
De är ju en så stor del av vårt liv, så funkar inte det så kommer det ju inte bli något, haha.
Haha, precis! Nu letar jag ju inte efter partner, men aldrig att jag skulle kunna ha någon sådan som inte tyckte om hundarna ungefär lika mycket som hen tyckte om mig :p Idag när vi var på tävling så var det på samma ställe som vi träffade den där mannen igår. Så fort hundarna kom ur bilen så började de vifta på svansen och leta efter honom så han var visst uppskattad :D
 
Ain't that the truth! Synd man inte tänder på schäfergubbar i 70-års åldern, de har iaf vi gott om på min klubb :D

:D

Vi har inte ens sånna hos oss.. Möjligtvis 50 åringar med krulltottar som kör rally eller agility ;) (inget ont med krulltottar som kör rally eller agility, mest 50åringarna när man är 30..)

Bättre läge än för de singelkvinnor som håller på med vinthundar iaf, de män som har vinthund har oftast (eller letar) pojkvän och har inget som helst intresse av flickvänner :p Då blir det ju verkligen helt omöjligt.
 
Jag får bli nunna tror jag...många som skriver med deras tyska är automatöversatt via Google. T.o.m. min tyska är bättre än deras. Och skriver just nu till någon som påstår sig vara universitetsutbildad men hans tyska är så enormt usel så det kan bara inte stämma.
 
Jag har haft en jättebra dejt idag :love:
Minigolf var perfekt, och sen hem till mig och dela på en vinflaska under några timmar. Massor med prat, inte så mkt action dock :D
Nästa gång ska jag flyga på människan direkt för att liksom bara komma igång och sluta känna mig som en blyg tonåring :rofl:
 
Igår kväll kom J till mig igen.
Börjar dock fundera på om jag tror på det. Han är rolig att sms:a med och jag gillar att ha sex med honom, men han är inte jättekul när vi ses. Eller, vi verkar snarare ha olika syn på vad som är kul.
Kanske får ses nån gång mer och känna efter vad jag tror om det.
 
Igår kväll kom J till mig igen.
Börjar dock fundera på om jag tror på det. Han är rolig att sms:a med och jag gillar att ha sex med honom, men han är inte jättekul när vi ses. Eller, vi verkar snarare ha olika syn på vad som är kul.
Kanske får ses nån gång mer och känna efter vad jag tror om det.
Ge det lite till, men jag tror mycket på att gå efter sin magkänsla.
 
Igår kväll kom J till mig igen.
Börjar dock fundera på om jag tror på det. Han är rolig att sms:a med och jag gillar att ha sex med honom, men han är inte jättekul när vi ses. Eller, vi verkar snarare ha olika syn på vad som är kul.
Kanske får ses nån gång mer och känna efter vad jag tror om det.

På vilket sätt blir han tråkig när ni ses?
Tänker om han kanske blir lite blyg? I så fall kan det ju vara en idé att ge det några gånger till :)
 
@tott + @AraSlei
Nej, inte tråkig som i blyg. Det är bara att vi verkar tycka olika saker är roliga och det framkommer så väl när vi ses.
Men nån gång mer kommer jag träffa honom, även om jag tror det blir svårt att bortse från magkänslan.
 
@tott + @AraSlei
Nej, inte tråkig som i blyg. Det är bara att vi verkar tycka olika saker är roliga och det framkommer så väl när vi ses.
Men nån gång mer kommer jag träffa honom, även om jag tror det blir svårt att bortse från magkänslan.

Ah, jag förstår. Då är det ju lite annat!
Magkänslan ska man inte bortse ifrån tycker jag :)
 
Mycket bra! :up: Hur har det gått med allergin?

Han ska komma hem till mig på lördag på brunch! Så då tänker jag att jag skaffar hundvakt till Bruce och städar lite. Vi tänkte vara där kanske 3h innan vi drar vidare, så får vi en indikation på hur mycket han känner av. Fungerar det bra så blir väl nästa steg att han ska få träffa och klappa på honom. Fungerar det dåligt så blir det en kort brunch :D
 
Han ska komma hem till mig på lördag på brunch! Så då tänker jag att jag skaffar hundvakt till Bruce och städar lite. Vi tänkte vara där kanske 3h innan vi drar vidare, så får vi en indikation på hur mycket han känner av. Fungerar det bra så blir väl nästa steg att han ska få träffa och klappa på honom. Fungerar det dåligt så blir det en kort brunch :D

Det låter som en bra plan :)
Håller tummarna för att det går fint :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag behöver fräscha upp bilens säten (tygsäten). Kommer hyra en sån där textil-/mattvättsmaskin och en av de som ska ge torrast...
Svar
10
· Visningar
346
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
438
Hemmet Fast varför köper du diskmaskiner som bara har 3 års garanti? Jag har haft två olika märken och båda har 5 år.
Svar
17
· Visningar
321
Senast: Niyama
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 579
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp