Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska medela han jag har skrivit mer på hp att jag inte är intresserad längre ikväll, har kommit fram åsikter jag inte delar.
 
Pratade med en snubbe som verkade så jäkla bra på alla sätt och vis.
Sen ville han ha en tuttbild och tyckte när han inte fick nån att allting gick alldeles för långsamt och att jag således kändes oseriös.

Vi hade haft kontakt i typ 2-3 dagar O_o
 
Pratade med en snubbe som verkade så jäkla bra på alla sätt och vis.
Sen ville han ha en tuttbild och tyckte när han inte fick nån att allting gick alldeles för långsamt och att jag således kändes oseriös.

Vi hade haft kontakt i typ 2-3 dagar O_o

Fantastiskt....

Jag hade också kontakt med en man som verkade väldigt seriös. När han ville att vi skulle fortsätta diskutera via Skype så såg jag inget märkligt i det. Konstigare blev det dock när han hade sin kuk som profilbild på Skype. Och när jag frågade varför så svarade han att det var hans busiga sida...

Alla dessa filurer som befinner sig på dejtingsajter bara för att få ligga eller få nåt att runka till är bara så ytterst irriterande tidsslöseri. Om dom åtminstone kunde vara ärliga från början. :meh:
 
Pratade med en snubbe som verkade så jäkla bra på alla sätt och vis.
Sen ville han ha en tuttbild och tyckte när han inte fick nån att allting gick alldeles för långsamt och att jag således kändes oseriös.

Vi hade haft kontakt i typ 2-3 dagar O_o

Låter bekant. Jag mailade iofs. bara en kväll med en karl som också verkade seriös till en början. Tills han frågade om jag var kurvig, för han gillade tuttar minsann och det var han inte bortskämd med från sin exfru. Två fel med en gång, han lyckades dra in tuttar och sitt ex i samma mail. Svarade att vi nog inte var så kompatibla...
 
Fantastiskt....

Jag hade också kontakt med en man som verkade väldigt seriös. När han ville att vi skulle fortsätta diskutera via Skype så såg jag inget märkligt i det. Konstigare blev det dock när han hade sin kuk som profilbild på Skype. Och när jag frågade varför så svarade han att det var hans busiga sida...

Alla dessa filurer som befinner sig på dejtingsajter bara för att få ligga eller få nåt att runka till är bara så ytterst irriterande tidsslöseri. Om dom åtminstone kunde vara ärliga från början. :meh:
"Busiga" vuxna män... :yuck:

Men precis! Vad fan tror de, att man ska bli alldeles begeistrad och översköljd av lust att suga den där random kuken? O_o

Låter bekant. Jag mailade iofs. bara en kväll med en karl som också verkade seriös till en början. Tills han frågade om jag var kurvig, för han gillade tuttar minsann och det var han inte bortskämd med från sin exfru. Två fel med en gång, han lyckades dra in tuttar och sitt ex i samma mail. Svarade att vi nog inte var så kompatibla...
Oh dear lord... :rofl:

STUPID-PEOPLE-STUPID-3okf15.jpg
 

Verkar tyvärr inte helt ovanligt det där med att de drar in sitt ex, som i att den de hittar nu ska kompensera för de "fel" som exet hade. Typ för små tuttar, för lite sex etc. etc. Visst är det bra att de vet vad de letar efter, men lite känsla i det hela?
 
Man ska se upp med såna med kardborrband på skorna alltså?
Definitivt. Man kan bli så förblindad av kärlek att man snubbar på sina egna fötter och måste fångas upp av de eller så man nästan dör av att köras över av en livsfarlig cykel så de måste rädda en (igen). Poff så har nån jävel gjort en film om en. Känns ju lätt lite dumt att filmatiseras för att man är ett klantarsel kan jag tycka.
 
Är det ju inte.
"Hej jag är helt jävla dum i huvudet och kan inte knyta mina egna skor så mitt ex dumpade mig och nu vill jag ha nån med skitstora pattar. Knulla?"
Hur kan man inte falla för det? O_o:love:

Det är lätt att ironisera om det men faktum är att oroväckande många verkar vara just så där. Eller att många i alla fall helt saknar självinsikt och när det kommer till lite eller obefintligt sex i förhållandet så är det bara partnern det är "fel" på.

Har precis rensat i mina mail på HP och insåg just att det var ett återkommande tema åtminstone hos dom som skrivit till mig.

En annan gemensam nämnare är att väldigt många som skrivit till mig både saknar profilbild och profiltext. Det upphör aldrig att förvåna mig att man befinner sig på en dejtingsajt utan vare sig bild eller text. Hur sjutton förväntar man sig att andra ska bli intresserade då??
 
Fantastiskt....

Jag hade också kontakt med en man som verkade väldigt seriös. När han ville att vi skulle fortsätta diskutera via Skype så såg jag inget märkligt i det. Konstigare blev det dock när han hade sin kuk som profilbild på Skype. Och när jag frågade varför så svarade han att det var hans busiga sida...

Alla dessa filurer som befinner sig på dejtingsajter bara för att få ligga eller få nåt att runka till är bara så ytterst irriterande tidsslöseri. Om dom åtminstone kunde vara ärliga från början. :meh:
Tror dom finns i samma mängd ute irl också men på nätet avslöjar de sig fortare vilket kanske är tur. Då hinner man inte träffa dom på riktigt :up:
 
Tror dom finns i samma mängd ute irl också men på nätet avslöjar de sig fortare vilket kanske är tur. Då hinner man inte träffa dom på riktigt :up:
Att vilja ligga tycker jag inte är fel (så länge man är tydlig med det). Men att tro att man får ligga för att man visar en kukbild eller ber om en tuttbild ... Jag vägrar tro att den gruppen är lika stor utanför dejtingsajterna som på dem. SÅ korkade kan väl inte så många vara? :cry:
 
Att vilja ligga tycker jag inte är fel (så länge man är tydlig med det). Men att tro att man får ligga för att man visar en kukbild eller ber om en tuttbild ... Jag vägrar tro att den gruppen är lika stor utanför dejtingsajterna som på dem. SÅ korkade kan väl inte så många vara? :cry:
Tror jag absolut. Man blir ju inte mer kinky bara för att man är på nätet.
När jag blev singel för flera år sen var det helt plötsligt TRE manliga vänner som började bete sig sådär över fb. Trodde jag aldrig om någon av dem innan. Men tydligen har det döljt sig ett sexistigt svin som inte viste var gränser går under vänskapsytan i alla år och när ingen sambo fanns som spärr visade de sitt sanna jag.

Bröt givetvis de vänskaperna och tog bort dom.
Sliskiga arbetskompisar, typer på krogen mm. De finns där ute. Mååååånga av dom träffade jag under åren som servitris :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 131
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 859
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
75 000
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag skrev ett inlägg i februari om att jag blev dålig i magen en kväll och inte riktigt visste om det var ett skov på gång eller inte...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: Sazlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp