Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev efter någon månad ganska strukturerad i dejtandet. Dvs jag satte mig och bläddrade igenom de profiler i det området och i det åldersspann jag letade efter.
De som inte passade in i det tryckte jag på "dölj" och blockera". Helt enkelt för att inte få upp de profilerna igen när jag sökte samt att jag inte orkade få mail från någon som frågade varför man inte hade svarat eller att man var en idiot om man skrev att man inte var intresserad.

Och det var skönt att vara så strukturerad. För några år sedan var jag inte det då jag tänkte att jag skulle svara på de som skrev vilket bara tog tid.
 
Du talar ett fåtal;


Och du talar ental;


Är det på den här hanterbara nivån kan ni helt bortse från mitt inlägg.
På något sätt har jag förledits att tro att nätdejtande kvinnor vadar i denna typen av mail - och i en sådan situation hade i varje fall jag kört anmäl, blocka, glöm och gå vidare-metoden, om jag för egen del var intresserad av nån slags resultat.
Men, som sagt - är det inte så, så har mina åsikter ingen bäring.
Nej det har definitivt varit fler än fåtal eller ental.
Bara för att jag hänvisar till en person som jag diskuterat här i tråden innebär inte det att det bara var han utan det var fler som hade det beteendet.
 
Du talar ett fåtal;
Jag har inte alls talat om fåtal, var får du det i från? Hur kan "alla dessa idioter" låta som ett fåtal? Tvärtom, dessa jävla idiotiska män verkar ju vara överallt på sidorna så jag förstår att man som kvinna ruttnar totalt. Och då måste man få ventilera det, utan förmaningar om att gå vidare. Tycker jag.
 
Intressant. Jag har förjt dessa trådan ingående i en serie år nu, men missat fullständigt att någon har hävdat att män får lika mycket dumheter från kvinnor som omvänt. Inte kan du leta fram en sådan episod, så får jag se med egna ögon istället för att förlita mig på dina andrahandsuppgifter?
Din förorättade bitterhet vet ingen gräns, tror jag?

Jag skriver att jag har för mig att något nämns i trådarna, och du a) tar åt dig, b) efterfrågar bevismaterial.

I samma sammanhang passar du dessutom på att uppmana andra att "gå vidare", trots att inget alls tyder på att någon har några som helst svårigheter med att göra just det.

Varför i all världen hänger du på ett kvinnodominerat forum? Du verkar ju avsky kvinnor.
 
gR2oeu0.gif
 
Glömde ju.
Det gick jättebra med Ruben hos herr granne och han vill gärna ha honom där igen.
Han beskrev Ruben som den ultimata hunden :D

Just nu jobbar jag elva dagar i rad och har varken ork eller tid att träffa honom så vi får väl se hur det blir framöver.

Roar mig med att skriva lite med min isländska stalker som faktiskt verkar vara en trevlig människa.
Min stalkerexpert till kompis kan heller inte hitta något konstigt med honom, vilket såklart inte är någon garanti för att han inte har någon bunker.
 
Glömde ju.
Det gick jättebra med Ruben hos herr granne och han vill gärna ha honom där igen.
Han beskrev Ruben som den ultimata hunden :D

Just nu jobbar jag elva dagar i rad och har varken ork eller tid att träffa honom så vi får väl se hur det blir framöver.

Roar mig med att skriva lite med min isländska stalker som faktiskt verkar vara en trevlig människa.
Min stalkerexpert till kompis kan heller inte hitta något konstigt med honom, vilket såklart inte är någon garanti för att han inte har någon bunker.

Stalkur:nailbiting:
 
Glömde ju.
Det gick jättebra med Ruben hos herr granne och han vill gärna ha honom där igen.
Han beskrev Ruben som den ultimata hunden :D

Just nu jobbar jag elva dagar i rad och har varken ork eller tid att träffa honom så vi får väl se hur det blir framöver.

Roar mig med att skriva lite med min isländska stalker som faktiskt verkar vara en trevlig människa.
Min stalkerexpert till kompis kan heller inte hitta något konstigt med honom, vilket såklart inte är någon garanti för att han inte har någon bunker.
Men du MÅSTE ta reda på hur han fick ditt namn! :arghh:

Envisur fruntimmur :meh:
 
Ja, halvt på skämt, halvt på allvar faktiskt. Om ni inte har namnskyltar, och du inte finns med namn och bild på företagets web, så måste någon kollega ha skvallrat. Och då skulle jag ställa till ett jävla liv för det kan vara farligt på riktigt. Även om nu Doktur Snorrur visar sig vara ett hyvens ligg.

Men det känns omöjligt att någon kollega har skvallrat.
Han skickade förfrågan när jag var påväg mot vår hemstation, han gick av på slutstation. Jag var med föraren hela tiden där nere.
Anledning att han sökte upp mig nu är enligt honom att han trodde att jag kände igen honom eftersom vi setts så många gånger nu.

Han kan ju enkelt ha snappat upp mitt förnamn när någon förare pratat med mig eller när jag pratat i telefon någon tidigare resa.
Går nog och hitta mig rätt enkelt med förnamn och yrke.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 703
Senast: Badger
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 131
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 421
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Diarré
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp