Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmmm- provade IRL idag- frågade några stycken kvinnor jag känner lite flyktigt om dom ville göra mig sällskap på julskyltning på söndag... tänkte det vore ju smart- stickan hade en plan ju ;)
Ikke sa nicke- det var inget av intresse nä för nån av dom
Attans
 
Fast när jag nätdejtade tyckte jag att den där anstormningen av medelanden inte ens varade en vecka, sen blev det snudd på dött. Mest utmärkande för det var Mp men även Hp. Tror det beror på att man var ny på sidan och många som hängt där länge ville ta chansen.
Precis som @grodan21 och @Bubbla svarade jag bara om jag var intresserad el de skrivit ett vettigt meddelande :)
Ja så var det för mig i början på HP, men inte nu. Nu är det trögare :meh:
 
Ska träffa min onsdagsdejt imorgon igen. Vi har messat typ 1000 sms sen i onsdags och pratat i telefonen massor med gånger. Det klickar så sjukt bra mellan oss, men vi har ju bara träffats en gång än så länge så finns såklart massor det kan stupa på.
Men det låter inte som om det kommer stupa på nånting. Dristar mig till att säga ett mycket försiktigt grattis i förskott..!
:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 437
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
348
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
290
Senast: Sharpless
·
Relationer Istället för att ta över för mycket av dejtingtråden. Hur ser ni på det här med dejting och förhållanden och reigion. Är du religiös...
13 14 15
Svar
284
· Visningar
11 430
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp