Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som att någon inte har mer att komma med.

Mer på allvar - om den hänger ihop med ett mail så är det väl ok (även om jag tycker flirtar är extremt fåniga) men bara en flirt visar på dålig initiativförmåga.
Ja det var lite så jag kände också.
Och jag gillar inte när killar är så veliga. Visa vad ni vill istället!!
 
Ja det var lite så jag kände också.
Och jag gillar inte när killar är så veliga. Visa vad ni vill istället!!
Jag kan tänka så här; det är troligtvis fler reggade killar, och har de skrivit till flera tjejer som inte svarar så tänker de kanske att skickar de en flirt får tjejen höra av sig om hon tycker han verkar intressant.
 
Jag kan tänka så här; det är troligtvis fler reggade killar, och har de skrivit till flera tjejer som inte svarar så tänker de kanske att skickar de en flirt får tjejen höra av sig om hon tycker han verkar intressant.
Så tänker jag med. Typ ingen mening med att lägga en massa tid på att skriva ett meddeande som inte leder till något svar, utan flörtar istället för att visa att intresse finns och på så sätt ge den andra parten chans att spana in profil och bilder och ta kontakt om den finner det intressant.
 
Hej ☺
Ja jag får väl regga mig på HP och se vad som händer där.
Måste ju ändå vara lättare att hitta häst tjejer än hästintresserade killar / män.
Jag hittade min sambo där :love:
Min svärmor hittade sin sambo där och i våras hittade min bror sin flickvän där. HP is the shit :D

(och flirtfunktionen stängde jag av. Ville någon ha min uppmärksamhet så fick de skriva nått intressant ;))
 
Nu är förvisso helgen inte över än MEN vi har inte setts.. Inte ens pratat om att ses.. FÖR vi "pratar" knappt...
Så det va nog inte bara jag som kände ett MEN...

Samtidigt som jag är sur över det ;) :P Så är det nog dumt att gråta över inte ens spilld mjölk..

Korsdraget han gjorde har jag "ogjort" ;) så nu är jag tillbaka med "alla" andra ;)

Inte loggat in på en enda dejtingapp/sida dock då jag har så jag klarar mej ändå att prata med..

Just nu längtar jag till v 36 så jag kan åka till Gotland.. Behöver nog en liten semester där :P
Bara en vecka kvar !

Här har hänt en del och ingenting...

Killen ovan är tillbaka :angel: Mot bättre vetande :angel: (Jag kallar honom H from nu)
Vi haft ganska mycket telefonkontakt senaste veckan, men inte setts.
Han är nöjd med det vi "har" och vill fortsätta så, han "letar" inte andra eller har några andra på lager utan det är jag som "gäller just nu". Men som sagt han är inte speciellt intresserad av att "gå vidare" just nu. Förstår mycket väl varför då jag vet hur hans liv ser ut. Så här måste ju jag helt enkelt känna efter om det är nåt jag kan leva med.
Just nu kan jag det.

MEN ....

Under den där helgen när han inte hörde av sej alls.. Och jag hörde av mej till några andra så var det en av de som kom över (träffat han en gång tidigare, vet inte om jag tagit upp honom :p men han är jättesöt, kallar honom M så vi håller de två ifrån varandra) och han är egentligen allt jag vill ha.
Trots sin ålder (23 :D ) så vet han med vad han vill. Sen har vi inte heller hunnit ses senaste veckan. Men håller daglig kontakt på kik.

Så jag har 2 st jag pratar med, de vet inte om varandra. Den första H skulle inte "bry sej" nämnvärt om han fick reda på om M, och M är ju än så länge inte så seriöst att jag tror han skulle bli supersur. Så jag har ju lite tid att känna efter...
En kompis tyckte jag skulle göra en lista med +/- för bägge... Men jag vet ju redan de sakerna och det hjälper ändå inte..
Dom är så olika..

Gotland får vänta ... Nästa vecka förhoppningsvis om jag har tid =)
 
7908 besökare på HP varav 157 senaste veckan. Men noll av intresse.

Jag är nog för kräsen. Alternativt feg... :meh:
 
Vet att någon skrivit om Tinder här förut. Kompisen jag hälsade på i Spanien alldeles nyligen rekommenderade det och visade hur det går till. Verkade kul.
Berätta om era erfarenheter :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 399
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
475
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
348
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
203
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp