Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du om nån @Hero obsessar över längd. Hade nån suttit och garvat över en snubbe som var 170 hade du blivit askränkt men själv kan du sitta och :laugh::laugh: över långa kvinnor.

Carry on du men så länge du skrattar åt kvinnors utseende får du räkna med att nån sur feminist reagerar.
 
Jovisst är ordet fritt - men du behöver släppa på din fixering vid detta - för att ge saker en chans.
För din egen skull och för den du träffars skull.
Att ge saker en chans är precis det jag gör och vill göra. Men jag har även personliga gränser som jag helst inte vill gå över. Det har väl alla ?
 
Du om nån @Hero obsessar över längd. Hade nån suttit och garvat över en snubbe som var 170 hade du blivit askränkt men själv kan du sitta och :laugh::laugh: över långa kvinnor.
Längd är bland det första du möts av i dating. Så ja den verkar ganska avgörande hos många. Eftersom många även skriver ut den.
Jag hade absolut inte blivit kränkt Alla har sina personliga preferenser.
 
Att ge saker en chans är precis det jag gör och vill göra. Men jag har även personliga gränser som jag helst inte vill gå över. Det har väl alla ?
Dags att utmana dem då.
Det är klart att där finns gränser, men är de då så snäva att man får behov av att tugga av dem så får man nog se till sig själv först.
Att ha fobi för långa tjejer får mig att tänka på att där finns en fixidé om ens egna korta längd.
 
Dags att utmana dem då.
Det är klart att där finns gränser, men är de då så snäva att man får behov av att tugga av dem så får man nog se till sig själv först.
Att ha fobi för långa tjejer får mig att tänka på att där finns en fixidé om ens egna korta längd.
Ber om ursäkt om jag inte ger dig svar @ptr. Men ville inte ha nån ny längdebatt eller diskussion om mina egna gränser. Problemen brukar oftast sitta hos motpartern iaf.
 
Kommunikationskåteri!

Man förväntas reagera oh svara på ständigt - saken är den att jag upplever att de som begär så av sin omgivning är inte lika krävande av sig själva att svara när en annan vill ha svar.
Jag var en som inte ville ha så mycket kontakt på det viset, visst kan jag prata i telefon och föredrar det framför allt jädra skrivande, men samtidigt så var telefonen ett arbetsredskap jag inte ville använda på min fritid.
Men detta skrivande är värst! Visserligen får jag nyttig skrivövning men ett jädra hackande är det, och var ord ska analyseras och gås tillbaka till. Orkar inte - det är tid jag borde lägga på hästarna istället. Varför inte ta en sväng tillsammans med hästarna i stället, vi går ju tillsammans med hunden.

Verkligen OT:

Ditt skriftspråk har verkligen utvecklat sig lavinartat genom de senaste åren @ptr :up:. Det är egentligen lite trist hur mycket skrivandet påverkar ens syn på folk, men det känns som att du verkligen kan visa vem du är som person på riktigt nu :). Verkligen bra jobbat och jag har sjukt mycket respekt för hur mycket jobb det måste ha varit :bow:.
 
Skrev till han jag träffade i fredags att jag inte ville ses något mer.
Han undrade varför och jag skrev ärligt att det inte var något vidare i sängen...

Måste man vara så ärlig? Jag skulle vara rädd för att göra någon illa om jag skrev så, och skulle linda in det. Känsligt ämne. Om det såklart inte var en riktig skitstövel som förtjänar att höra sanningen.
 
Måste man vara så ärlig? Jag skulle vara rädd för att göra någon illa om jag skrev så, och skulle linda in det. Känsligt ämne. Om det såklart inte var en riktig skitstövel som förtjänar att höra sanningen.

Det tänkte jag inte ens på :o
Han tog inte illa upp, vad han skrev iallafall. Utan kontrade med att han var bättre nykter :grin:
 
Måste man vara så ärlig? Jag skulle vara rädd för att göra någon illa om jag skrev så, och skulle linda in det. Känsligt ämne. Om det såklart inte var en riktig skitstövel som förtjänar att höra sanningen.
Håller med! "Det känns inte rätt" hade väl varit ett snällare svar. Skulle någon dumpa mig med "du var inte tillräckligt bra i sängen" så skulle jag ha stora problem med nästa jag skulle sexa med...om hag inte rentav skulle gå i celibat. Jättekänsligt!!
 
Håller med! "Det känns inte rätt" hade väl varit ett snällare svar. Skulle någon dumpa mig med "du var inte tillräckligt bra i sängen" så skulle jag ha stora problem med nästa jag skulle sexa med...om hag inte rentav skulle gå i celibat. Jättekänsligt!!

"Det känns inte rätt" är mitt favvo go-to svar! Även om man vet precis vad man inte gillade med personen så behöver man inte peka ut det och riskera och såra. De senaste tre gångerna jag tackat nej till att träffa någon så har det varit för att den enda var för needy, den andre omogen och den tredje klängig. Ja, bland andra faktorer som spelat in såklart också. "Det känns inte rätt" är ett tillräckligt tydligt svar utan att behöva såra :)

Sist jag blev dumpad var det var jag fick höra också :D Det var lätt att acceptera!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
929
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: escodobe
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
12 652
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 185
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp