Ivanhoe (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir man godförklarad om man erkänner?

För övrigt har jag läst tråden och inte reagerat på... något.

Hm. Godförklarad bra eller godförklarad dåligt? ;)

Reagerar du inte på nånting alls? Varför? Varför ta upp det? Ungefär lika beiget som @Lilltess noterande av ett noterande - snack bara för att ha pratat, utan att sticka ut nacken? :cautious:
 
Så. Då var även jag här. Har skumläst igenom era inlägg som verkar ha en tendens att hamna lite åt OT-hållet :grin:

I will be answering the question in a minute.
 
Masar sig? O_o Hmpf svävade in på mina ängla vingar om jag får be, alla moderatorer är änglar! :up: Men nu har jag fixat in rollerna på första sidan! Så @LenaH ligger lite efter... :angel:

Åhtackåhtackåhtackåhtackåhtackåhtackåhtackåhtack! :bow:
Äntligen slipper jag leta igenom flera sidor för att hitta rollistan! (Ja, jag är glömsk, ok. :meh:)

Men ja, masa - rollerna delades ut för flera timmar sen! :rage:
 
Och här kommer naturligtvis den (oväntade) obligatoriska frågan:

Vem borde Ivanhoe välja, och varför??

Ska besvaras innan första DL.
Jag känner att jag ligger lite efter på den här punkten. Jag gillar Myrtens förslag helt klart! :up: Överlag tycker jag Ivanhoe nog mycket väl kan spela med båda lagen så varför inte någon läcker riddare?
 
Jag läser på min mobil men jag tror jag ska vänta tills jag kommer hem innan jag försöker citera något... Hittills har jag nästan lyckats varna lilltess och radera hela tråden... Ibland är det mindre bra att vara moderator... Eller vad säger du @LenaH?
Jag förstår inte vad du menar... :angel:
Det finns en anledning till att jag inte mobilsurfar om jag inte måste.:o
 
En hög ljudlig trumpetfanfar ekar över nejden.

Kungörelse Kungörelse!!!

På allmän begäran kommer deltagarna vid tornerspelen att utökas med en ny deltagare - Välkommen @CaisaLundblad!!

Detta ställer till det något med roller/rollfördelning och eftersom en joker känns given vad det blir för typ av roll så kommer detta bli lite åbäkigt för både LL och ett antal av deltagarna - MEN härmed kommer ett antal av rollerna att lottas om (inte alla, men ett antal). Har du inte fått PM med ny roll inom 30min så behåller du den du redan har.

Sedan skulle LL uppskatta om @Snurrfian eller @LenaH skulle kunna vara vänliga att lägga till den nya rollen Alkemisten på första sidan tillsammans med övriga roller :)


(god roll) Alkemisten har genom sin tillgång till De vises sten möjlighet att förvandla alla oädla metaller till guld. Så då är det väl inte så konstigt att alkemisten även har förmågan att en gång få en annan spelare att byta sida? Eventuella specialförmågor försvinner vid omvandlingen (gäller även demonen). Omvandlingen kan ske när som helst alkemisten PM:ar LL. Dessutom är de vises sten botande mot allehanda krämpor och sjukdomar och ger även viss odödlighet. Alkemisten står därför emot både ulvattacker och demonen, dock ett svärd i hjärtat (lynchning) kan alkemisten inte klara sig ifrån.
 
En hög ljudlig trumpetfanfar ekar över nejden.

Kungörelse Kungörelse!!!

På allmän begäran kommer deltagarna vid tornerspelen att utökas med en ny deltagare - Välkommen @CaisaLundblad!!

Detta ställer till det något med roller/rollfördelning och eftersom en joker känns given vad det blir för typ av roll så kommer detta bli lite åbäkigt för både LL och ett antal av deltagarna - MEN härmed kommer ett antal av rollerna att lottas om (inte alla, men ett antal). Har du inte fått PM med ny roll inom 30min så behåller du den du redan har.

Sedan skulle LL uppskatta om @Snurrfian eller @LenaH skulle kunna vara vänliga att lägga till den nya rollen Alkemisten på första sidan tillsammans med övriga roller :)


(god roll) Alkemisten har genom sin tillgång till De vises sten möjlighet att förvandla alla oädla metaller till guld. Så då är det väl inte så konstigt att alkemisten även har förmågan att en gång få en annan spelare att byta sida? Eventuella specialförmågor försvinner vid omvandlingen (gäller även demonen). Omvandlingen kan ske när som helst alkemisten PM:ar LL. Dessutom är de vises sten botande mot allehanda krämpor och sjukdomar och ger även viss odödlighet. Alkemisten står därför emot både ulvattacker och demonen, dock ett svärd i hjärtat (lynchning) kan alkemisten inte klara sig ifrån.
Fixat även det! :D Sover du @LenaH ?
 
En hög ljudlig trumpetfanfar ekar över nejden.

Kungörelse Kungörelse!!!

På allmän begäran kommer deltagarna vid tornerspelen att utökas med en ny deltagare - Välkommen @CaisaLundblad!!

Detta ställer till det något med roller/rollfördelning och eftersom en joker känns given vad det blir för typ av roll så kommer detta bli lite åbäkigt för både LL och ett antal av deltagarna - MEN härmed kommer ett antal av rollerna att lottas om (inte alla, men ett antal). Har du inte fått PM med ny roll inom 30min så behåller du den du redan har.

Sedan skulle LL uppskatta om @Snurrfian eller @LenaH skulle kunna vara vänliga att lägga till den nya rollen Alkemisten på första sidan tillsammans med övriga roller :)


(god roll) Alkemisten har genom sin tillgång till De vises sten möjlighet att förvandla alla oädla metaller till guld. Så då är det väl inte så konstigt att alkemisten även har förmågan att en gång få en annan spelare att byta sida? Eventuella specialförmågor försvinner vid omvandlingen (gäller även demonen). Omvandlingen kan ske när som helst alkemisten PM:ar LL. Dessutom är de vises sten botande mot allehanda krämpor och sjukdomar och ger även viss odödlighet. Alkemisten står därför emot både ulvattacker och demonen, dock ett svärd i hjärtat (lynchning) kan alkemisten inte klara sig ifrån.

Ojojoj... Nu händer det grejer här...

...

...

Nya roller om en halvtimme... Pust... Kanske kunde tagit det lite lugnt med analyserandet hittills då. :banghead:

Men @CaisaLundblad kommer med! :bump:
Plus att jokern får sägas vara välkommen...

Jag tror jag går en halvtimmes hundpromenad. :idea: :D
 
Hurra vilken rolig lek det här blir!!! Alla mina älsklingar är med. :)

Nu skall jag äta middag, sedan har "datatid" till åtta. Då kommer mer tankar från mig.

För stunden tycker jag dock att det är få som verkar vara traditionalister, stackars Ivanhoe som får stå ut med moderna idéer och konstiga nya partnersförslag.
 
Åhtackåhtackåhtackåhtackåhtackåhtackåhtackåhtack! :bow:
Äntligen slipper jag leta igenom flera sidor för att hitta rollistan! (Ja, jag är glömsk, ok. :meh:)

Men ja, masa - rollerna delades ut för flera timmar sen! :rage:
Alltså hade jag försökt lägga in rollerna från min mobil så hade ni nog blivit väldigt väldigt ledsna.. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
106 107 108
Svar
2 148
· Visningar
68 708
Senast: Idahoe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp