Ivanhoe (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
En hög ljudlig trumpetfanfar ekar över nejden.

Kungörelse Kungörelse!!!

På allmän begäran kommer deltagarna vid tornerspelen att utökas med en ny deltagare - Välkommen @CaisaLundblad!!

Detta ställer till det något med roller/rollfördelning och eftersom en joker känns given vad det blir för typ av roll så kommer detta bli lite åbäkigt för både LL och ett antal av deltagarna - MEN härmed kommer ett antal av rollerna att lottas om (inte alla, men ett antal). Har du inte fått PM med ny roll inom 30min så behåller du den du redan har.

Sedan skulle LL uppskatta om @Snurrfian eller @LenaH skulle kunna vara vänliga att lägga till den nya rollen Alkemisten på första sidan tillsammans med övriga roller :)


(god roll) Alkemisten har genom sin tillgång till De vises sten möjlighet att förvandla alla oädla metaller till guld. Så då är det väl inte så konstigt att alkemisten även har förmågan att en gång få en annan spelare att byta sida? Eventuella specialförmågor försvinner vid omvandlingen (gäller även demonen). Omvandlingen kan ske när som helst alkemisten PM:ar LL. Dessutom är de vises sten botande mot allehanda krämpor och sjukdomar och ger även viss odödlighet. Alkemisten står därför emot både ulvattacker och demonen, dock ett svärd i hjärtat (lynchning) kan alkemisten inte klara sig ifrån.

Världens bästa Paddington! :love:
 
Nämen jag kom ju precis från stallet ju! Ni har ju skrivit så förbenat mycket att jag ff läser ikapp. Och då närmar vi oss den stora frågan:
Har ni skrivit något av värde?? :confused: :p
Eh va? Vad är det för fråga? Vi skriver väl bara saker av stort värde? :angel:
 
Nämen jag kom ju precis från stallet ju! Ni har ju skrivit så förbenat mycket att jag ff läser ikapp. Och då närmar vi oss den stora frågan:
Har ni skrivit något av värde?? :confused: :p

Ajj räkommänd jo to börja läsa inlägg 153, och ta det därifrån. ;)

Edit: Varför sitter jag här fortfarande - jag har ju en (djup sovande...) hundstackare att motionera! :rage:

Ajö.
 
Då har man hittat hit och möts av en diskussion om eventuella sexuella läggningar till höger och vänster.
Det säger väl ingenting mer än att vissa här i leken har fantasi så det räcker och blir över :p

För att svara på frågan.
Rebecka eller Rowena?

Erkänner att jag inte är helt insatt i temat. Men Rebecka låter ju enligt rollbeskrivningen lite trevligare än en skvallertacka. Jag tror väl också att Ivanhoe verkar vara en man som behöver en bestämd kvinna som tänker förnuftigt. Så Rebecka låter väl som ett bra val.
 
Ajj räkommänd jo to börja läsa inlägg 153, och ta det därifrån. ;)

Edit: Varför sitter jag här fortfarande - jag har ju en (djup sovande...) hundstackare att motionera! :rage:

Ajö.
Jag börjar tycka att vi kan låsa den här tråden och börja på en ny! :p

Vad säger du @Snurris , du kanske var något på spåret? :angel:
 
Det kanske går att flytta över en del av inläggen till en ny tråd.
Jag antar att det är omöjligt att ens försöka tolka något i det som skrivits när jag lottat om flera av rollerna så vi kan starta en ny tråd (fast det är ju trist för mycket UNDERHÅLLANDE är den ju att läsa igenom ;) )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
106 107 108
Svar
2 148
· Visningar
68 724
Senast: Idahoe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp