Bukefalos 28 år!

Ja Gunnar, vad hände?

Sv: Ja Gunnar, vad hände?

*kl*

Jag gick och lade mig tre timmar tidigare igår för jag hade ju ingenting att göra :crazy::p Då inser man hur sjukt mycket man sitter framför Buke på kvällarna...
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

kl

Jag tror det var "havrepappan" som gjorde oredan på buke. Priset på havre har stigit rejält och han var sur över detta.
:eek:

/B
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

kl

Jag skyller allt på vintern, i form av Kung Bore. ;)

Nej, men å så glad jag blev idag när jag insåg att Buke var tillbaka!
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

*kl*
Gunnar, du är en stjärna!
Vilket jobb du måste gjort för att få igång allt igen. Jag är imponerad även om du själv tyckte det tog lång tid.

:bow: :bow: :bow:
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

Usch, jag vet vilken panik man känner!
Även om man vet att det borde ordna sig så är man ändå aldrig hundra procent säker..

Jättebra jobbat! Det här med databaser är aldrig lätt, även om du har lång erfarenhet. Vi är såå tacksamma för att ha fått tillbaka bukefalos!
thumb_up.gif
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har iofs inget att komma med i frågan ... men är JÄTTEförvånad över att ett forum som Buke inte tagit upp händelserna alls?? How...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 837
Senast: golit
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
Svar
7
· Visningar
408
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Den 7 Februari 2023 ändrade jag mitt liv för alltid. Jag gick upp för en bro som en man kom ner som kvinna. Det var en ganska kall...
15 16 17
Svar
327
· Visningar
44 251
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp