Bukefalos 28 år!

Ja Gunnar, vad hände?

Sv: Ja Gunnar, vad hände?

Jag tror fortfarande att det var alQaida som övertog bukes servrar ett tag men allas våran Gunnar kämpade tappert och har nu återfått makten över servrarna och kan rädda alla oss abstinensbesvärade bukare! :banana:

Kom vi inte fram till att det var Per Gessles fel??:D
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

Neesch Per Gessle är inte tillräckligt grym på det där med hästforumskapningar! :devil: :D
alQaida är lite mer avancerade och erfarna! ;) :angel:
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

Tur du finns Gunnar! :bow::bow:

Vi blir ju helt förstörda när vi är utan buke ett dygn, hur skulle då varit om det hade funnits något buke alls.
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

Ha ha ha ha ja inte vågade jag heller klicka där. Var helt säker på att det var nåt virus som skulle laddas ner. :o
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

Några av konspirationsteorierna fanns i en tråd som Scorpan startade på gnägg när buke kom igång igen, men den verkar ha tagits bort? :(
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

Tack Gunnar för att allt fungerar igen :bow::bow::bow:

Jag har varit så nere och inte haft något att göra. Jag satt till och med och läste på Aftonbladet :eek:

Tack! Du är bäst :love: Vad skulle jag göra utan buke?
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

halvt KL

Jadu, vi fick igång en ganska bra rutin på att svara nytillkomna i chatten att vi trodde det var en serverkrasch...
Efter ett tag spårade det doch ur till aliens utklädda till veterinärer i vita rockar, jobbandes genom FRA, styrandes SJ, som hade kidnappat Gunnar på ett stillastående tåg någonstans i Sverige... Någonstans i dettta tror jag dessutom al-Qiada var inblandat...:p
Eller hur var det?
De mest avancerade teorierna kom nog inte med, för personen som försökte skriva dessa blev utkastad

Jaja, men kul hade vi:D
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

halvt KL

Jadu, vi fick igång en ganska bra rutin på att svara nytillkomna i chatten att vi trodde det var en serverkrasch...
Efter ett tag spårade det doch ur till aliens utklädda till veterinärer i vita rockar, jobbandes genom FRA, styrandes SJ, som hade kidnappat Gunnar på ett stillastående tåg någonstans i Sverige... Någonstans i dettta tror jag dessutom al-Qiada var inblandat...:p
Eller hur var det?
De mest avancerade teorierna kom nog inte med, för personen som försökte skriva dessa blev utkastad

Jaja, men kul hade vi:D

Glöm inte mayaindianerna och ulvarna!! :D

Jag satt alldeles för länge på chatten och det var då knökfullt hela kvällen med desperata bukefalister:angel: med svår abstinens. Härligt att Buke är tillbaks:bow:
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

*kl*

Det var hemskt utan buke!!

*svårt traumatiserad*

Tur den är uppe igen nu. Jag vågade inte gå in på den där chatten, jag var rädd att alltihop blivit kapat. :crazy:

Men nu kan man andas lugnt igen efter den här pärsen. :love:
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

bäst att jag delger scorpans mans telefonsamtal till henne också ;) :
scorpan.jpg
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

halvt KL

Jadu, vi fick igång en ganska bra rutin på att svara nytillkomna i chatten att vi trodde det var en serverkrasch...
Efter ett tag spårade det doch ur till aliens utklädda till veterinärer i vita rockar, jobbandes genom FRA, styrandes SJ, som hade kidnappat Gunnar på ett stillastående tåg någonstans i Sverige... Någonstans i dettta tror jag dessutom al-Qiada var inblandat...:p
Eller hur var det?
De mest avancerade teorierna kom nog inte med, för personen som försökte skriva dessa blev utkastad

Jaja, men kul hade vi:D

Det var någon teori om att jag var skyldig till än det ena än det andra :rofl: Det värsta jag gjort är att min stationära dator inte klarade av Buke bristen ch valde att inte vilja starta så nu sitter jag på min supersega bärbara :mad:
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

vad det an var sa var det en seg kvall. fick faktiskt ngt gjort runt huset istallet.. (hemska tanke). Men stort TACK till Gunnar for du fixade vart alskade Buke och vi nu ar tillbaka i full om ngt seg rulle.
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

Vi fick bilda en grupp inne på FB för att få skriva av oss lite :)
En teori var att nåns häst hade kontaktat en djurskyddsinspektör , för att vi inte hinner med att vara med hästarna, utan bara skriver om dom :)
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

hehe jag vågade inte heller gå in på chatten. Allt såg väldigt misstänksamt ut ;)
 
Sv: Ja Gunnar, vad hände?

*kl*

Även jag fick "lite" panik när Buke försvann....

Nu har jag bara "lite" panik för att jag inte längre kan se någras bilder :cry:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har iofs inget att komma med i frågan ... men är JÄTTEförvånad över att ett forum som Buke inte tagit upp händelserna alls?? How...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 837
Senast: golit
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
Svar
7
· Visningar
433
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Den 7 Februari 2023 ändrade jag mitt liv för alltid. Jag gick upp för en bro som en man kom ner som kvinna. Det var en ganska kall...
15 16 17
Svar
327
· Visningar
44 260
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp