Bukefalos 28 år!

Jag har inte höga krav på partner men......

Vill att min partner ska förstår detta.
20257965_10155408590385390_1077716242041734974_n.jpg

Och se det roliga i det,
 
Så här engagerad krävdes det ju att Alexander Skarsgård var för att få sin gymkropp. https://www.hant.se/sa-fick-alexander-skarsgard-sin-makalos-kropp/

"När väl slutmålet var nått, och Alexander vägde över 100 kilo blev att träna upp de rätta musklerna och gå på sträng diet. En privat kock höll koll på kalorierna. Fem mål om dagen, varje protein vägd, och serverad var tredje timme, gav resultat.

...Alexander själv minns den jobbiga tiden i en intervju i Café:

– Jag var ett vrak på helgerna. Jag orkade inte. Jag gick inte på restaurang på åtta månader, drack inte på åtta månader och träffade egentligen inte mina vänner."

Längst ner artikeln: ”sen söp jag ner mig”. :D
 
På tal om vältränade kroppar som formas av jobb, så tror jag fårklippare är oslagbara. De är starka som saaaatan och jobbar långa, långa dagar. Random bild från google, men enligt min erfarenhet väldigt representativ!

shearer.jpg
Här måste jag få instämma!
De var mycket eftertraktade bland alla tjejerna i stalllet. =)
 
Schrödingers cat. En teori. Kolla Big bang theory eller google:)
Jag förstår fortfarande inte? Jag har läst ganska mycket fysik och matematik så tankeexperimentet, eller vad man skall kalla det, som Schrödinger gjorde känner jag väl till och såklart de andra personerna också men jag är nog trög för jag förstår inte det roliga i bildsekvensen.
 
Jag förstår fortfarande inte? Jag har läst ganska mycket fysik och matematik så tankeexperimentet, eller vad man skall kalla det, som Schrödinger gjorde känner jag väl till och såklart de andra personerna också men jag är nog trög för jag förstår inte det roliga i bildsekvensen.
Det kanske är en gissningslek "Vem skall bort" som i fem myror är fler än fyra elefanter?
 
Att de allihop får sin "upptäckt" i huvudet. Hellre ett äpple än en katt liksom:up:
Men Curie som på bilden får en (sönderfallande) atom i huvudet dog antagligen till följd av den strålning hon utsattes för i sina experiment, då är en katt bättre kan jag tycka och Schrödinger använde dessutom det fiktiva kattexperimentet för att visa på brister i kvantmekanikmodellen.
 
Men Curie som på bilden får en (sönderfallande) atom i huvudet dog antagligen till följd av den strålning hon utsattes för i sina experiment, då är en katt bättre kan jag tycka och Schrödinger använde dessutom det fiktiva kattexperimentet för att visa på brister i kvantmekanikmodellen.
Det är kanske roligt om man bara är bekant med exemplen lite ytligt - som t.ex. via TBBT?
 
Det är kanske roligt om man bara är bekant med exemplen lite ytligt - som t.ex. via TBBT?
Det kan du nog ha rätt i. Fast det är lite kul också med "Vem skall bort?"och man skulle med olika resonemang kunna plocka bort olika personer i bildserien. Jag gillade den leken när jag var liten :)
 
Men Curie som på bilden får en (sönderfallande) atom i huvudet dog antagligen till följd av den strålning hon utsattes för i sina experiment, då är en katt bättre kan jag tycka och Schrödinger använde dessutom det fiktiva kattexperimentet för att visa på brister i kvantmekanikmodellen.
Dels så är det ju tecknat och antagligen inte framställt för den högre nivån, utan det är roligare för folk som ytligt vet vad det handlar om utan att vara insatta i den världen. Men det är bara min tolkning- det är inte jag som har gjort teckningen.
 
Det är kanske roligt om man bara är bekant med exemplen lite ytligt - som t.ex. via TBBT?
Jag är inte så djupt insatt i just Schrödinger. Jag är mer insatt i EM och relativistiska tankebanor. men i grunden går jag till matematik och har blivit lite förtjust Fouriertransformering. det är synd att många tröttnar på matte innan det blir intressant.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 809
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp