Bukefalos 28 år!

Jag har inte höga krav på partner men......

Jag tänker att när det kommer till drömpartner så hör utseendet delvis samman med personens personlighet. Dvs någon tycker att muskler som fås av arbete är snyggare för att det hör samman med en partner som exempelvis är händig eller gillar att arbeta hemma på gården. Någon som får exakt likadana muskler men som får dem på gym har antagligen en helt annan livsstil än den partner man företäller sig. Samma sak som att någon gillar en solbränd partner som är ute i solen och lagar staket och vandrar mer än en solbränna som fås på playan även om de skulle se snarlika ut, bara för att det är så mycket annat som läses in i personligheten.

I övrigt känns det lite märkligt att fråga folk om hur en drömpartner som antagligen inte ens existerar har fått sina muskler. Fantasi och verklighet måste inte gå ihop.
 
Min drömpartner är bredaxlad och längre än mig. Inte smal och tanig men inte fet, en redig bitig karl helt enkelt. :D Mörkt hår och bruna snälla ögon. Brett käkben, har av någon anledning svårt för män med smala ansikten. Fyllig och välformad lite feminin mun. "Lagom" med kroppsbehåring, typ medelmycket. Intelligent, snäll, generös, empatisk och djurvän. Stark och lugn, min klippa i stormen.

Den här listan hade redan jag innan jag träffade min man för mååånga år sen och så råkade jag ha sån oerhörd tur att jag träffade just honom, som passar in på varenda punkt. :love:
 
Min drömpartner ska vara smart, rolig, ekonomiskt stabil och älska att ge helkroppsmassager med he. Och attraktiv förstås. Det räcker så.

Jag tänker mig att han ska se ut typ såhär:
goodwpcom-smile-1485814373.jpg
 
Om man pratar om min partners intellekt så får hon gärna vara några strån vassare än vad jag är.
Faller ganska lätt för kompetens och kunskap.
Om hon är vass i huvudet så ligger hon på plus.
 
Min drömpartner är intelligent och snabb i huvudet och käften. Han har rätt sjuk humor och mycket självdistans. Han ska vara en social kameleont och kunna funka i olika miljöer och med olika typer av människor. Han ska vara empatisk, omtänksam och kärleksfull.
Han ska vara allmänbildad och väldigt bildad inom något/några områden.
Han ska vara energisk, driven och aktiv men med förmåga att chilla.
Han ska vara nyfiken på livet och världen.
Han ska vara grym på att laga mat.
Han ska vara grym på kiropraktik och massage.
Han ska klä sig lite klassiskt snyggt.

Och han ska vara lång, ha mörka ögon och hår, ha fina händer, inte för hårig kropp, vara stark och ha hyfsat god kondis.
Och så ska han ha den typ av näsa jag är knäpptokig i.
Och han ska lukta gott.

Sen måste han vilja ha en hel del egentid iom att jag vill det.
Han får gärna ha något intresse han brinner för.
 
Han ska vara grym på kiropraktik och massage.

Och han ska vara lång, ha mörka ögon och hår, ha fina händer, vara stark och ha hyfsat god kondis.
Och så ska han ha den typ av näsa jag är knäpptokig i.
Och han ska lukta gott.
Och där var jag ute! jag är bara grym men på andra saker som 3D skrivare. inte på kiropraktik och massage.
Lång, nope 170 cm, ljusbrunt hår. Stark! skulle inte tro det, här är det precision som gäller.
Kondis? jag tack en kopp The och en bulle tack.
 
De flesta tränade får sina muskler på gym idag så det är väl inte helt otroligt. Särskilt eftersom mannen på bilden förmodligen är en modell. Men har du nån bild på muskler som är byggda på ett arbete ?
De flesta bilder på nakna överkroppar kommer från nutid eftersom det mest är personer som vill visa upp musklerna, som visar sig på bild :D Svårt att hitta bilder på kroppsarbetare.

De här armarna skulle man inte säga nej till. Hela mannen är vältränad. ;)
70784_jk_0639-800x800.jpg
 
På tal om vältränade kroppar som formas av jobb, så tror jag fårklippare är oslagbara. De är starka som saaaatan och jobbar långa, långa dagar. Random bild från google, men enligt min erfarenhet väldigt representativ!

shearer.jpg
 
De flesta bilder på nakna överkroppar kommer från nutid eftersom det mest är personer som vill visa upp musklerna, som visar sig på bild :D Svårt att hitta bilder på kroppsarbetare.
Precis, den ytliga kroppsfixeringen är ett relativt nytt fenomen. Förr var det arbetsförmåga och styrka som räknades och de flesta behöll kläderna på när de fotograferades, här är en med arbetarmuskler från senare tid (1950-talet)

022ymyfrKipm
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 803
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp