Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det hänger väl med från Instagram?

Men jag håller med, det är skittjatigt. Eftersom jag är flitig på fb använder jag Insta bara för familjen, jag tycker det är tröttsamt med folk som hela tiden lägger upp samma bild - med hashtaggar - på båda ställena.

Fast människan lägger dem inte på insta, bara på fb. :arghh:
 
Rättar mig själv. 27 hashtags skrev hen just nu på fb. Men varför????:arghh::arghh::arghh::rage:
Svara med #varför #måste #du #använda #tjugosju #hashtags #i #uppdateringar #? #det #är #så #enerverande #så #jag #orkar #inte #ens #läsa #eländet? :p

Och på temat "VARFÖR??? :arghh::arghh::arghh:"
En jag träffade när jag gick i gymnasiet skrev nu apropå definitivt ingenting och ba "Hej hur mår du nu för tiden...bla bla bla...lust att ses och ta vid där vi slutade? Jag saknar det faktiskt"
Så, det första människan tänkte på när han såg "mig" på fb var snusk, det första han gjorde när han skrev var att fråga om vi skulle ses "och..."?? WHYYYY?? :crazy::crazy:
Tack, men nej tack? :banghead:
 
Äter kortison nu och samlar på mig vätska. Speciellt i benen och fötterna.

Jag irriterar mig oerhört på att alla stödstrumpor jag hittills testat når mig till halva vaden. Det blir fula valkar och är extremt obekvämt. I affärer och på apotek föreslår man att jag ska köpa större storlek.

men jag vill inte gå i strl 42-44 när jag har 38. Gillar inte att ha strumphälen bak på hälsenan.:arghh: :arghh: :arghh:
 
Jag stör mig så in i helskotta på att människor som talar om den hästlastbil med travare som började brinna i Italien i december 1993 där samtliga fyra hästar avled (en direkt i branden, tre de efterföljande dagarna) så ofta pratar om att "tre av Sveriges bästa travhästar (Meadow Prophet, Park Avenue Kathy & First Sid) förolyckades, vilken tragisk olycka!" och inte nämner den fjärde hästen, Columnist. I en travgrupp jag är med i har det talats lite om denna händelse de senaste dagarna och det är alltid "de tre hästarna". Även när det sammanfattas vilka hästar det gällde är det de tre svenska som omnämns. DN nämner i alla fall Columnist någon gång men inte kontinuerligt. Jag får lite samma känsla som när någon katastrof/olycka händer utanför Sveriges gränser och det pumpas ut att det inte finns några svenskar bland offren som att det skall lindra det hela litegrann, bara det att Columnist var italienskägd. :cautious:
 
Nån konstig typ ringer på min fasta telefon dit bara okända ringer. När jag svarar säger personen häh några gånger. I morse kl 06.00 :devil: svarade jag då jag tänkte att min son som kommer hem sent kanske har problem. Samma typ men nu väntade jag innan jag lade på och då säger han Ahmed? Mohammed? Merawi? Finns ingen sån här vad jag vet :). Låter som en dålig telefonlinje från andra sidan jordklotet. Låter inte som Microsoftluringarna
 
Att jag har börjat surfa runt på hästannonser. JAG VILL HA EN HÄST men jag SKA INTE KÖPA EN HÄST. Så varför sitter jag och plågar mig själv för?? Sitter och dagdrömmer om att rykta min häst, sadla och tränsa och så skritta ut i sådär härlig frisk morgonluft.

Givetvis har jag hittat världens finaste till salu också :arghh::arghh::arghh::arghh:
 
Håller fullständigt med, plattan i mattan vid omkörning och sen in framför och håll skyltad hastighet är det som gäller när jag tänder efterbrännkammaren. Dom som blir omkörda och dom som ligger bakom brukar bli förvånade över att en gammal 850 diesel mer eller mindre flyger förbi snigeln, men det är ju enda säkra sättet att göra omkörningar på.

Sen stör jag mig på "Holger 92, pump och vingel" som är livsfarlig att köra om, 60 till 80 på 100-väg och sen blockera båda körfälten när nån vill köra om eländet skapar bara olyckor. Vissa borde lämna bilen hemma och ansöka om färdtjänst. :banghead:

Det sista stycket påminner mig om en kompis farmor som skulle ta vänster i en cirkulationsplats - och verkligen svänger åt vänster istället för att köra runt rondellen :nailbiting::banghead: Tur det var tomt på andra bilar.
 
OCH jag stör mig fruktansvärt mycket på sydsvenskans rubrik om "fiaskoartat uttåg ur europakvalet". Vadå fiasko? Typiskt tidningar med smaskiga rubriker :rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 267
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 107
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 447
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 876
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp