Bukefalos 28 år!

Julaftonstråden 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katten och marsvinen roar mig rätt bra
Ska till en kollega och äta middag imorgon så det känns ok
Kram!
Katter är bra.
Finns det någon sorts leksak hemma din katt blir galet laddad av?
Orkat du leka lite så den blir det?
Det går inte att låta bli att le när de blir sådär helvilda tycker jag..
 
Såhär typ @Sonic76
Screenshot_20181223-065147.png
 
Funderar på om jag ska äta något lite extra gott imorgon, titta på något bra på tv (har massor av inspelade program som jag inte riktigt haft tid att titta på) och kanske ge mig ut med kameran en sväng... Måste bara komma på vad jag ska äta i så fall. Ingen julmat, utan bara något gott som jag inte brukar äta.
 
Så himla jättekul att jag vaknade för en kvart sedan av andnöd och svettades som en gris :cautious: Nu har jag slutat svettas och fryser istället halvt ihjäl + har så ont i halsen att jag nog inte kommer kunna äta just nånting idag :down:

Jag har lovat min stackars häst en ridtur i julklapp (hon har fått vila några dagar pga sjuk matte och tycker omåttligt synd om sig själv som måste vila), men vete sjutton hur jag ska klara det. Ska tydligen vara -13 grader hela förmiddagen (när jag ska till stallet) också, så det här blir spännande. Och sen ska jag till morfar på jullunch, men hur kul är det om jag inte kan äta nåt :crazy::arghh:

Jaja. Det är iallafall vitt och fint ute :love: Och jag hade ändå planerat för en ganska lugn jul, det är ju inte som att jag måste ställa in nåt stort firande med hela släkten. Lite varm glögg i kroppen så ska jag väl MINST kunna ta en liten skrittsväng med pållan, hoppas jag.
 
Nja vi leker med laserpekaren
Då får hon lite ryck och skenar fram och tillbaka
Ah, jag har inte testat laserpekare på mina. Mest för jag inte har en och tydligen inte orkar införskaffa nån heller.. En av mina katters favorit är sån pinne med fjädrar på Han gillar att jaga fåglar ute också, lyckligtvis får han inte fatt i någon så ofta.
 
Så himla jättekul att jag vaknade för en kvart sedan av andnöd och svettades som en gris :cautious: Nu har jag slutat svettas och fryser istället halvt ihjäl + har så ont i halsen att jag nog inte kommer kunna äta just nånting idag :down:

Jag har lovat min stackars häst en ridtur i julklapp (hon har fått vila några dagar pga sjuk matte och tycker omåttligt synd om sig själv som måste vila), men vete sjutton hur jag ska klara det. Ska tydligen vara -13 grader hela förmiddagen (när jag ska till stallet) också, så det här blir spännande. Och sen ska jag till morfar på jullunch, men hur kul är det om jag inte kan äta nåt :crazy::arghh:

Jaja. Det är iallafall vitt och fint ute :love: Och jag hade ändå planerat för en ganska lugn jul, det är ju inte som att jag måste ställa in nåt stort firande med hela släkten. Lite varm glögg i kroppen så ska jag väl MINST kunna ta en liten skrittsväng med pållan, hoppas jag.
Hösten överlever nog utan ridtur?
Finns det möjlighet att låta henne få springa av sig på ridbana/ridhus (lös eller i lina)?
Risk att det blir många fler inställda ridturer om du anstränger dig för mycket och blir ännu sjukare alt sjuk längre tid?

Min julaftonsritt är inställd, deppigt, men jag har å andra sidan inte kunnat rida på en vecka nu så..
Brukar rida med skador så gott det går men sitter inte upp med brutet revben. Iaf inte första tiden.
 
Vi ska till svärföräldrar först (jag borde ha klivit upp för en timme sen, men orkar inte.) Sen några mil hem igen, mata hästar och vidare till min pappa.

Jag är avundsjuk på er som slipper fira jul! Så skönt! Jag hade varit nöjd med att ge sambon en present och haft tid att rida typ.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 684
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 213
Senast: ako
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
74 646
Senast: Mineur
·
Tjatter Beställde mat från företag som erbjuder matleverans nyss då jag har för ont för att gå ut och handla mat ikväll. Budet ringde upp och...
2
Svar
27
· Visningar
4 066
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp