Bukefalos 28 år!

Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

+Bewildered, tack.

Fast hade jag haft två inplanerade dejter med två fina män hade jag nog varit lite glad iaf. Jag hade fan varit glad om jag haft en dejt inplanerad, men sannolikheten är större att det öppnas ett slukhål under min säng(mycket trendigt i USA har jag läst) än att jag går på en dejt med en fin man den närmsta tiden. Eller bara en kompisdejt, men jag förstår mina få kompisar jag har kvar, jag vill inte heller umgås med mig...

/Hon som är singel för evigt, utan vänner, arbetslös, förmodligen snart bostadslös och pank, och med ett fett underkänt att invänta på tentan eftersom koncentationen just nu är ännu sämre än vanligt. Hurra.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På att jag pluggat betydligt mindre matte än vad jag borde idag, måste verkligen göra någonting åt min bristande självdisciplin!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl

Jag är irriterad på mina pensionspapper! Det verkar inte spela någon roll hur mycket jag än läser och googlar så förstår jag ingenting utav fondförsäkringar, val utav tillägg, pensionsförvaltare, etc. Känner mig bara allmänt korkad och jättetrög :cool:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag är irriterad på att jag så gärna ville fika med min kompis idag och så svarar människan inte ens på sms eller samtal. Suck. Jag vet att jag är impulsiv och dålig på att planera, men ett 'nej jag kan inte' kan man väl iaf få?
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

Att jag nu måste sätta mig och läsa om elavtal, för att det är dax att välja nytt. Sen måste jag fylla i massa försäkringspapper för jag fyller 26 i år och då slutar min barn- och ungdomsförsäkring gälla och jag ska ha någon annan. Sen måste jag fylla i en skadeanmälan för en grej som hände under tiden jag hade andra försäkringen, som jag ändå inte trodde att jag kunde få ut något för men handläggaren på försäkringsbolaget trodde att jag kunde få det.

Sen måste jag gå till apoteket och hämta en medicin som de inte hade hemma igår men beställde till idag.

Jag hatar sådana där papper. Elavtal och försäkringar. Festligt.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

Ungdommar. Fy fan alltså. Att jag är 20 år HÖR INTE TILL SAKEN, OKEJ?!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Att insidan på min överarm verkar ha ärrat sönder totalt efter tatueringen. FAN. Hoppas det lägger sig... Eller nåt.

Att Khoma spelar typ två gånger per år och levererade vad som kan ha varit årets (bästa) spelning ikväll. Vill ha meeeeer!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Är äckligt irriterad på blåsan i min mun.. En gigantiskt blåsa precis vid ena visdomstanden. Det värsta är att den är i vägen när jag stänger munnen :mad:

Dessutom irriterad på såret i min hand som verkar blivit inflammerat igen.. Det gör dessutom väldigt ont så fort jag rör på fingrarna.. Det har i varje fall slutat blöda. Blää!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på att jag nu är så trött på pluggandet att jag har dammsugning som belöning (får INTE dammsuga förrän alla instuderingsfrågor är klara.... till slutprovet på kursen som är om 3h. framförhållning ftw)

Och färgschemat på sidan. Jesus christ. Senapsgult och rosalila? Reaaally?

Näämen jag tar väl tillbaka det där sista då :p
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Favorit i repris:

När man parkerar sin bil ska det vara med sådant avstånd att man kan öppna bildörren utan att den vidrör grannbilen.
Huruvida det sitter en dörrlist på bilarna är i frågan helt ointressant.

Detta gäller alla - gammal som ung, stel som vig, tjock som smal, barnfamilj, husdjursägare och precis alla andra.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

att hunden vägrar bli bra på bild och är pain in the ass, och dessutom har börjat skälla på folk...
Jag sträckte axeln igår på ridskoletävlingen, utan att ens åka av, bra gjort... så låg jag skitkonstigt med den inatt så idag är det ännu ondare.
För jag känner mig som jag inte har några vänner för sambons mobil piper till hela jäkla tiden och min är helt tyst, samma med fb och allt annat... Dessutom sitter han och lyssnar på dålig musik.
Och för att vi inte kan äta skrovmål med nå vänner till han för att den ena av dom vännernas fd partner kommer hit som är typ den mest omogna av hans vänner kommer hit och stannar hela helgen, och jag kan inte erbjuda att JAG enbart kan äta med dom, för inbjudningar där dom frågar om "vi" vill hitta på nått, är egentligen enbart inbjudan till min sambo och så får jag hänga med bara för vi är tillsammans.

Dessutom ville jag mysa en stund, men han köpte ny dator igår, så här får man ingen uppmärksamhet alls!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Kl

Telenors kundservice är urusel, är så trött på allt strul och inte få någon hjälp eller svar.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På höleverantören som kom två timmar efter utsatt tid och gjorde sig oanträffbar fram tills det att han behagade dyka upp. Jag fick stuva om hela kvällens och morgondagens planer tack vare detta, och eftersom jag nu har så jävla mycket att göra imorgon hinner jag kanske inte på mitt tåg + buss utan måste köpa ny biljett. HUARGH.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Det löser sig! :)

För annars blir jag ledsen hest, och så kan vi ju inte ha det.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

Att sambons kompis som jag egentligen inte tycker allt för bra om hittar på att det är HELT lugnt att dra hit ligg oinbjudet till VÅRAN lägenhet klockan 2 på natten, han ska stanna här hela helgen..

Sa till sambon redan inatt att jag inte gillar det, då fick jag informera hans vän om det direkt, då jag i morse informerar han vänligt med ett "Du kan låta bli att dra hit ragg mitt i nätterna oinbjudet och så kan du byta sängkläderna" så blir sambon min grinig!

FFS, mitt hem är inget jäkla gratishotell dit folk får komma hur som helst!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Det gjorde det! Tur man har snällt folk runt sig. :love:

Jag är på för bra humör för att vara irriterad, men jag är lite störd över att SJ inte verkar veta vad värme är. Normalt att behöva sitta med kappa, halsduk och vantar på tåget. Ett nytt snabbtåg därtill. Eh.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

Just nu är jag sjukt frustrerad på folk som inte kommer i tid!!
Har du bestämt att du ska komma och provrida en häst vid ett, kom då inte vid fem i två utan att ens ringa!
Jag kan försäkra dig om att varken hästen eller jag inte är vidare glada efter att fått stå och vänta på er i en timma..
Har du sagt klockan ett, ja då står hästen färdig klockan ett.
Samma sak när folk valsar in 40min innan avsagd tid.. "jaha, ska vi sätta oss i bilen så länge eller?..:grin:"
Jo för jag står ju bara här hela dagarna och väntar på just ER, självklart!

Morr....:devil:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Jag är irriterad på min jävla huvudvärk... Mitt högra öga känner jag för att gräva ut med en sked så jävla ont det gör. Har tryckt i mig ett par tabletter av sambons receptbelagda smärtstillande han fick i samband med sin tonsill-operation i januari men det hjälper knappt...
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

Att jag gör det till en sån jäkla stor grej att lägga till någon på facebook. Herregud, folk lägger ju till fb-vänner hela tiden - för i helvete, LÄGG TILL HONOM LILLAGOAJAG!!!!!!!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Är allmänt bitter och lite nere, så lite irriterad över mina hormoner som gör att jag gråter bara för minsta lilla idag:/
pms Woho!!
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 670
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 505
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
858
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 111
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp