Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

idioter.

Ska jag utveckla?

sexistiska idioter.
inkompetenta idioter.
idioter som inte kan ta att de har fel.
idioter som jobbar på CSN.
idioter som sitter i vissa styrelser.
idioter.

Jag joinar. Idioter. Speciellt på VC. Gaho.

*typ kl*
Krävde mig ett VC besök idag. Trots att dom inte kan ta emot pasinter.
I morgon tänker jag kräva alla möjliga blodprover och en 24h EKG. Jag kan fan inte gå såhär. Hög puls, högt tryck, yr som fan, illamående, tryck över bröstet, hjärtklappningar, talsvårigheter(?!), saknar hungerkänslor och kan inte hantera min kropp.. Har tappat nästan 5,5 kg på 2 veckor, inte ens det lyckades jag med under min värsta bulimitid. FUCK THIS. Är för gud skull bara snart 21år.. :(
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Yay, blev skickad till akuten igår! Dom tog blodprover och dom sa att de skulle ringa idag. Men dom har juuu inte ringt. :cool: RING FÖR HELVETE,så jag slipper denna ångest över proverna.. :mad:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Har du hört någon än? Illa att de inte hör av sig, suck. :crazy:

kl

Irriterad på att jag inte vet vad jag ska ha på mig ikväll. Jag har bara ett par byxor som passar, eller ja, de är för stora nu men de enda jag får på mig ändå. och i tröjväg... alltså... jag har inget!? Lutar åt dessa jäkla jeansleggins och en rosa/vit-randig t-shirt. Men hur kul är det..? ser så... vanlig ut.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Fick svar på alla prover igår utom två. Det dom tror det är + något annat med, skulle bli klara idag. Men nissen som sa det kanske var förvirrad och glömde att det var helg i dag. :D :confused:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på att min hund nödvändigtvis var tvungen att skära upp trampdynan en lördagkväll. Frisbee-kåt som hon är märkte jag inget förrän 30 min senare när jag skickade in henne i sambons bil :angel: Inget haltande eller ömt, vet bedömde att jag kunde rengöra, sätta bandage och hålla koll tills imorgon (bara en lite lös flik på ena kanten). Så tur i oturen, jag måste sparat hela självrisken på att slippa åka in under kvällen :p
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

en ytligt bekant på facebook. Jag tycker det blir väldigt obehagligt när en lärare går in och kommenterar "söt" på en bild på en elevs facebook, även om eleven är vuxen i juridisk mening. . . Det tycker inte hen. (Jag förstår i och för sig inte varför man är fb-vän med elever heller, men, men...)
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL
...allt.

i-do-not-have-pms-xena.jpg
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på min ömma, ömma, arga kropp. Vill inget annat än att bara ligga på soffan med min bok och gräva ner mig.
Men ska på tjejmiddag och umgås. Och vill verkligen inte. Så det är jag också irriterad på. Slut stänga in mig hemma (men det är ju så skönt).
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

På att mina blodprover visade naaada. Gah. Nu väntar ett ultraljud på hjärtat. Gött. :grin:

Och på grannen. Verkar som de tar sin hund i nacken hela tiden, då den står och skriker till då och då. Har ringt hyresvärden, men ingen responds. Ska jag bli tvungen att anmäla detta själv? :(
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

Att mitt cykellås har fryst sönder. Som tur är i "öppet" läge, men ändå surt.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

1: På att jag klarat av 4 av dagens 5 jobbiga saker, och att det nu känns sååå segt att ta itu med den femte... Jag har ju redan varit duktig idag, måste jag verkligen göra ännu mer?! Svar: ja. Det måste jag. Verkligen. Men jag vill inteee!

2: På att två av mina närmaste vänner som jag bor tillsammans med har en riktig bitch fight just nu där de beter sig som 12-åringar mot varandra. Stämningen i lägeheten blir så dålig på grund av dem, jag hatar när andra människor tjurar mot varandra och man själv får försöka stå där i mitten och släta över...

3: På att jag får så jävla dåligt samvete varje gång jag måste säga nej till att träffa min pojkvän p.g.a jobb, skola, träning eller annat. Det är ju ganska normalt att man har ett liv som går ut på mer än att träffa honom 24/7, men jag känner mig ändå som världens sämsta!

4: På att jag hade sönder min fina fina lampa när jag städade idag. Buhu! :(



Sådärja, nu har jag skrivit av mig och allt känns en gnutta bättre!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Att jag aldrig aldrig får vara glad. Inte en dag. Nej, jag har inte höga krav, min "glad" nivå är förmodligen inte ens i närheten av vad andra kräver för att anse sig vara glada. När jag bara snuddar tanken på att livet kanske inte är så tokigt så inträffar något som definitivt rycker undan mattan för mig som ett brev på posten. Förlåt, idag var det ett mail, men början till ett mindre helvete har gjort entré, än en gång...
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kram*

-----------------------------
...irriterad pa den har :devil:vla snon! Pa 24 timmars snostorm, pa sno upp till tuttarna. Pa massa :devil:vla kallt och vitt och SKIT.

Pa att jag inte kan hitta nagot pepp ALLS.

och for att snostormen far mig att vilja dra tacket over huvudet och grata som en liten unge.

F U Winter, go home!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag kan egentligen inte säga något, men känner igen mig så äckligt mycket i det du skriver och jag hoppas verkligen att du kan få en positiv eller åtminstone neutral period.

kl

På SIFOs oupphörliga jävla telefonterror. Två-tre gånger om dagen, alla dagar i veckan, från morgon till nio på kvällen, i en månads tid. Innan helgen lessnade jag och skickade ett mail där jag vänligt men bestämt bad dem att plocka bort mig ur sitt register. Responsen? Noll. Tre samtal om dagen lördag, söndag och idag.

Min nya plan är således att skicka ett nytt mail för varje gång de ringer, och ämnesraden kommer att vara "Uppmaning #[mail i ordningen]". Kan de trakassera kan jag också göra det.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

På att termometern visar 37.1 och jag är knappt röd i halsen, men mår som när jag hade 39.4 och halsfluss. Jag orkar inte. Och jag har verkligen, verkligen inte tid att må såhär.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på att jag tänker på honom titt som tätt, irriterad på mig själv för att jag kommer på mig själv med att sakna honom. Irriterad på att jag inte är pepp på att träna just nu men ska komma iväg ändå. Irriterad/orolig över att stå utan pengar... irriterad över att jag velar så jävligt med allt. Irriterad på att jag är feg. :D mwah, underbar dag! Hoppas den blir bättre, träning brukar ju faktiskt vara jävligt bra för måendet.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Har två dejter i helgen med två fina män. TVÅ. Idag vaknar jag med småfinnar över hela hakan och ser ut som en heroinist, och har därtill lyckats riva mig på handen i sömnen så pass att jag blöder (jag kanske bara borde fila naglarna lite rundare). Ge mig cancer, hjärnhinneinflammation och HIV när du ändå är igång, världen, bara gör det.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Men till på torsdag så blir allting bra för oss båda. ALLT.
Världen, hör du det? Bra.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

På chefen och en hemsida. Chefen ringde i ren panik och sa "Duu, kan du göra mig en jättestor tjänst och gå in på den hemsida om fixa den utbildningen? Tar max 80 min!". Sure tänkte jag, nemmas problemas. Kan redan området utan och innan, behöver bara få kunskapen på papper. Men nu har jag letat efter den där web-utbildningen på hemsidan i 80 min. :cool: VAR FAN ÄR DEN? :devil:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

Irriterad på att BÅDA knapparna på mina nya ridbyxor lossnade... Använt dom två ridturer :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 655
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 505
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
858
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 104
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp