Bukefalos 28 år!

Klibbig meny eller inte?

Vill du har kvar den klibbiga menyn, den som kommer fram när man skrollar upp?

  • Ja

    Röster: 95 49,0%
  • Nej

    Röster: 66 34,0%
  • Har ingen betydelse

    Röster: 33 17,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    194
  • Omröstning stängd .
Jag klämmer in en fråga i den här tråden istället för att göra en egen tråd. Finns det någon möjlighet att klumpa ihop alla gilla-markeringar som givits på samma inlägg i en notis? Typ på samma sätt som det är på FB och här på Buke på bevakade trådar. Notislistan blir väldigt lång (och tjatig) när man fått fem-sex gillande på ett inlägg som det är nu.

Det är i regel inget jätteproblem, så himla mycket intressant har jag inte att komma med :angel: Men de gånger jag ändå lyckas knåpa ihop något vettigt så tenderar jag att missa intressantare notiser (bevakningar och svar) då dessa försvinner bland alla "Xxx gillade ditt inlägg i tråden Yyyy".
 
Har precis gjort en större uppdatering av nya stilen, det är några saker som behöver fixas till innan jag informerar mera.
 
Nu är menyn sådär superjobbig att den dyker upp när man scrollar upp men jag antar att det kommer ändras så jag väntar lite med att klaga allt för mycket ;)
 
Nu är den perfekt i standardstilen :love: Dyker bara upp om man scrollar uppåt så blir inte så ont om plats på mobilen.
 
Fast jag hade mycket hellre det som det var. Det var så skönt att ha menyn framme hela tiden, och inte behöva fixa fram den genom att scrolla. Buke var snudd på perfekt där ett tag...
 
Fast jag hade mycket hellre det som det var. Det var så skönt att ha menyn framme hela tiden, och inte behöva fixa fram den genom att scrolla. Buke var snudd på perfekt där ett tag...

Jag har ganska liten skärm på min mobil, så jag tyckte den var i vägen där. På datorn var det dock skönare att ha den framme hela tiden.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 695
Senast: __sofia__
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 437
Senast: MiaMia
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 701
Senast: sjoberga
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 446
Senast: kurakosz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp