Knöl i gommen

Några månader senare, hur gick det? Jag har fått en knöl i mitten av gommen, något längre bak, som är öm. Googlade men man kan tydligen alltid lita på buke, skulle sökt här på en gång haha!
Åh, jag slutade få ont och glömde knölen. Var in till tandhygienist förra veckan som fick ta en titt när jag ändå var där och konstaterade att knölen bara är mitt skallben, så spännande var det! :o:rofl:
 
Åh, jag slutade få ont och glömde knölen. Var in till tandhygienist förra veckan som fick ta en titt när jag ändå var där och konstaterade att knölen bara är mitt skallben, så spännande var det! :o:rofl:

Hmm lustigt haha! Min knöl har ju dykt upp nyligen, tror jag, den har nyss börjat göra ont i alla fall så har inte reflekterat över det innan :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära Buke, som ni vet så kostar det ju en slant att gå till tandläkaren, och jag besöker dom åtminstone 2 gånger per år så jag hade...
Svar
1
· Visningar
2 489
Senast: Zeli
·
Hästvård Hej! När jag promenerade hem med hästen efter gårdagens dressyrträning, gick jag och klappade och kliade på henne som jag brukar. När...
Svar
11
· Visningar
1 996
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
43 972
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Jag ska först klargöra att jag har bokad tid på vårdcentralen på tisdag, så jag är inte ute efter att få någon buke-diagnos så att ingen...
2
Svar
29
· Visningar
3 593
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp