Bukefalos 28 år!

Köksprylar man behöver (eller inte, men vill ha ändå)

Nu kan jag släta över min tidigare miss genom att meddela att maken önskat sig den här i födelsedagspresent: Sous Vide
Och själv funderar jag på om jag ändå inte ska ersätta den glassmaskin vi nyss fått kassera p g a att kylelementet börjat läcka och det inte längre går att köpa reservdelar... Köpte den förra för att de få gånger/år jag äter glass vill jag ha hemgjord sådan utan en massa kemikalier. Men eftersom det är så sällan så kanske jag ändå skulle kunna klara mig utan... Haken är egentligen förvaringen... någon som har en LITEN glassmaskin som fungerar bra?!

Jag har en över 25 år gammal Philips glassmaskin som fortfarande fungerar! Förra året köpte jag nya kylblock till den då kylblocket gått sönder. Men maskinen är det inget fel på och det fanns fortfarande kylblock att köpa till den modellen :-)

Den är inte superliten men inte jättestor heller.
 
Jag har en över 25 år gammal Philips glassmaskin som fortfarande fungerar! Förra året köpte jag nya kylblock till den då kylblocket gått sönder. Men maskinen är det inget fel på och det fanns fortfarande kylblock att köpa till den modellen :-)

Den är inte superliten men inte jättestor heller.
Synd jag slängde ut glassmaskinen med exet, det var iofs hans men jag tror inte han ville ha den.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 844
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 390
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 577
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 616
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2
  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp