Bukefalos 28 år!

Krävs tillstånd vid hundträning i naturen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Krävs tillstånd vid hundträning i naturen?

Och om du av ren elakhet förstör en jakt så bryr sig verket inte om det heller

Vad har du fått det ifrån?

Nej det behöver du inte, men väl från att utöva verksamheter som inte ingår i allemansrätten.

Tja, alltså hela tråden har handlat om verksamheter som ingår i allemansrätten.
 
Sv: Krävs tillstånd vid hundträning i naturen?

Naivt.."han har aldrig stukit" är nog sant men att säga vad som sker nästa gång..då handlar det om sannolikheter, det är sannolikt att han inte sticker, Men kärnkraftsolyckan i Harrisburg var ju mot all sannolikhet den med:D

Just Harrisburg är jag inte så insatt i men vid andra kärnkraftsolyckor så har det varit ganska många fel som begåtts. Min hund är dessutom inte fullt så reaktiv som ett kärnkraftsverk.
 
Sv: Krävs tillstånd vid hundträning i naturen?

Jag litar på mina hundar, men inte till 100% för..detär ju både mänskligt och hundligt att felaO_o

Men jag skrev inte att jag litar på min hund till 100 %, jag skrev att han i en sådan situation det gällde, som här kommandot stanna, är 100 säker, blir igen väldigt märkligt resonemang från din sida när du för över mitt påstående till typ "alltid litar på till 100 %".
 
Sv: Krävs tillstånd vid hundträning i naturen?

Vad har du fått det ifrån?



Tja, alltså hela tråden har handlat om verksamheter som ingår i allemansrätten.

På samma vis som om man i diskussionen om mänskliga rättigheter tar med tortyr. Man diskuterar saker som rör mänskliga rättigheter men....;)
 
Sv: Krävs tillstånd vid hundträning i naturen?

Just Harrisburg är jag inte så insatt i men vid andra kärnkraftsolyckor så har det varit ganska många fel som begåtts. Min hund är dessutom inte fullt så reaktiv som ett kärnkraftsverk.

Sök på Hasse & Tage + Harrisburg + sannolikhet, läs och sedan förstår du varför jag gjorde den kopplingen:D
 
Sv: Krävs tillstånd vid hundträning i naturen?

*kl*
Nu tror jag inte att vi kommer så mycket längre i den här frågan så jag låser tråden. Om det är någon som har en bra anledning till varför tråden bör låsas upp igen så är ni välkomna att höra av er via PM.

Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 426
Senast: Roheryn
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 423
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 543
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8...
2
Svar
29
· Visningar
13 250
Senast: ISABEL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp