Bukefalos 28 år!

Kvartsurverk

Magiana

Trådstartare
Jag har en tanke om att göra en väggklocka, men blir inte riktigt klok på urverken. En del är Baklänges kvartsurverk. Va? Går de baklänges och varför då?

Sen så står det storlek på urverken, men när man ska lägga en i kundkorgen så finns det ett flertal varianter av dem. Det kan t.ex. stå 2-4 mm eller 5-7 mm. Vad är det för mått?
 
Fråga butiken?
Ja, jag får göra det. Dessvärre var det inte läge sent igår. Jag hade tänkt passa på att handla medan de hade 20% rabatt i helgen men nu köpte jag inget för jag hade för många frågor. Måttangivelserna på siffertavlorna var inte heller solklar.
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 234
Senast: kolblakkur
·
  • Omröstning
Samhälle När jag körde till jobbet idag hörde jag delar av "Människor och tro" på P1 och jag började fundera lite. Om du får välja, vad vill du...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 988
Senast: iNHALE
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 457
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 636
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Sulöm häst - tips
  • Skola om galoppör

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp