Kvinnliga artister

Shelly som var med i Alisha's Attic (minns någon I am I feel? Ett av mina favoritband of all time :) - döttrarna till Brian Poole i The Tremeloes (Silence is golden) för övrigt) har ett band som heter Red Sky July tillsammans med sin man (Ally Mcerlaine, gitarrist i Texas) och en tjej som heter Charity Hair. Jättevackert namn tycker jag!
 
Sedan tänker jag Blondie?

Black Box Recorder är ett av mina favoritband, två killar och en tjej men tjejen (Sarah Nixey) är sångerska och frontfigur.
 
När jag läser Kapten Röd kopplar min hjärna direkt över till Kapten Klänning :banghead::devil:
Apropå det såg jag en travhäst som hette "Captain in a Dress" och tänkte då på Kapten Klänning och kände omedelbart obehag. Men Kapten Röd tänker jag faktiskt på en häst som jag var medryttare åt en gång, ett sto som faktiskt hette så.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 829
Senast: TinyWiny
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 232
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 833
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 217
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp