Bukefalos 28 år!

Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick en faktura idag för något jag köpt i januari. Var helt beredd på att maila och be företaget ta bort fakturan, för den är betald sedan länge. Skickade ett täcke på retur och bytte till en storlek större, så de måste missat att skicka fakturan då. Kollade banken och jag hade minsann inte betalt någon faktura och enligt Klarna så har den inte funnits förräns nu.
 
Jag har kokat risgrynsgröt, massor av år sen jag gjorde det på jobbet och aldrig gjort hemma men tydligen kan infall komma plötsligt. Orken kraschade så jag ställde in hela grytan i kylskåpet, lådor till frysen blir att fixa imorgon men ska försöka peta i mig lite ikväll så småningom, just nu tycker jag det stinker jul hemma så matlusten är ju knappast på topp men får väl bli ett ärligt försök. :crazy:
 
Jag har kokat risgrynsgröt, massor av år sen jag gjorde det på jobbet och aldrig gjort hemma men tydligen kan infall komma plötsligt. Orken kraschade så jag ställde in hela grytan i kylskåpet, lådor till frysen blir att fixa imorgon men ska försöka peta i mig lite ikväll så småningom, just nu tycker jag det stinker jul hemma så matlusten är ju knappast på topp men får väl bli ett ärligt försök. :crazy:

Risgrynsgröt :d
 
Tänkte hjälpa maken att packa väskan till imorgon då det strulat på jobbet idag så han har inte kommit hem än. Varit iväg i snart 17 timmar :wtf: Å bussen till flyget går strax efter sex imorgon bitti :crazy:
Men, jag reagerade på att han lagt TOLV par kalsonger till en resa på 5 dagar i sin hög han skulle ha med O_o :laugh: Undrar hur länge han tänkte vara iväg egentligen :cautious: :p

Ser på film och hoppas han kommer hem snart så jag krama honom innan jag lägger mig för han åker ju när jag sover :(
 
Tittar med ett halvt öga på Hungerspelen medans jag skriver, men något som slår mig, de äter och de sover men de går ta mig sjutton aldrig på toa? Inte ens killar kissar en enda gång? Nu har de sprungit runt i 48 timmar och inte en gång har något nämnt att de skulle behöva gå på toa? Jag tror att jag ska gå och lägga mig, mina funderingar bör inte komma med i texten till inlämningen. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 497
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
640
Senast: MJLee
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
240
Senast: manda
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp