Mallas och Bonnies barntråd

YES jag slapp vänta i 23 dagar! :D *rusar för att titta på bilderna* Tittar från början i albumen bara för att få njuta :love:

Jag känner att jag är svag för den brunspottade hanen :love: vet dock inte varför :o
Och där kom Colin, åh vad gullig :love:
Orättvist, nu får du två svartvita katter efter detta :mad:;)
Den svartvita honan ser perfekt ut i mina ögon, eller har hon för lite vitt? *nyfiken*
Är nyfiken igen, på bild nr 16 i C-kullen så ser det ut som i mina ögon som en lila och en creme men jag antar att jag har fel då du har ingen creme i den kullen (.. väl? :cautious:) - vilken är det som är lila och blå?

Och så Bonnie kull...
VILL HA! Jag vill ha chokladtabbyn!! :love::love::love::love:
Jag tror i dieded by cuteness :cry::love:

Det är en blå och en lila. Att dom är mönstrade gör att de lila ser nästan creme ut på bilderna, mönstrade är ju ljusare än de omönstrade så att säga.
 
Den här älskar jag :love:
<div id="fb-root"></div><script>(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/sv_SE/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));</script><div class="fb-post" data-href="https://www.facebook.com/photo.php?...2726279966158.1073741828.632056157&amp;type=1" data-width="466"><div class="fb-xfbml-parse-ignore"><a href="https://www.facebook.com/photo.php?...2726279966158.1073741828.632056157&amp;type=1">Inlägg</a> av <a href="https://www.facebook.com/monika.wigers">Monika Wigers</a>.</div></div>
 
Det är en blå och en lila. Att dom är mönstrade gör att de lila ser nästan creme ut på bilderna, mönstrade är ju ljusare än de omönstrade så att säga.
Aha, så den som ser ut lite som en creme är lila - lite lustigt då min Alice är ju creme och lila så jag "borde" ju se skillnaden :p Men den lila ser verkligen lite rödfärgad ut intill den blåa, passar bra med tanke på namnet på färgen! :D
 
10428556_10152753183176158_1894986341024860583_n.jpg

Här är bilden :)
 
Här är en lilasköldpaddspotted. Inte helt tydlig gräns mellan creme och lila som du ser.
adelka_14.1.09_original.jpg
Oj så olika det kan vara! Som sagt så är min lilasköldpaddstabby och på henne syns gränserna mellan det lila och creme i ansiktet rätt så tydligt. Men då hon är maskad så är resten av kroppen svårare :grin:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 082
Senast: Twirro
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 219
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 510
Senast: Roheryn
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 877
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp