Bukefalos 28 år!

Marknadsföring av galoppen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Marknadsföring av galoppen

Herre Jemini :eek:
Men kan Brandeby kan väl Rein. Vi får fråga Camilla om han ställer upp på det också. Är det någon som har hört va Andersson/Carlsson,
Lopez och Ljungquist säger till sina uppgifter ?
Hur går det med skylten utanför Täby ? :angel:
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Vadå ska vi berätta det för dom?? trodde man kunde lura ut dom i ledvolten där det står en karaoke maskin redo och full strålkastare. sen kan rein steppa i bakgrunden:rofl:
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Vadå ska vi berätta det för dom?? trodde man kunde lura ut dom i ledvolten där det står en karaoke maskin redo och full strålkastare. sen kan rein steppa i bakgrunden:rofl:

Är du galen ? En hel värld är redo för King Carlsson, Rap Rein och co. ! Dessa uppenbara talanger bör sikta direkt mot TV :devil: När dom sen har vunnit Idol och Let´s Dance kan dom uppträda i paddocken och få folk på löpningar.
.... och skrämma slaget på hästarne :banana: :bump: :bump:
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Carlsson är informerad och ställer gärna upp om Andersson skriver en sång. Har inte kontaktat Andersson ännu - han har väl haft lite för mycket att göra med rättegångar och ditto.

Rein bangar inte för nåt! Har dock inget minne av att jag har sett honom dansa. Thomas Högfeldt är en hejare på dansgolvet men han kanske är för bra, dom ska inte vara för talangfulla, eller?? Den värsta är Hans-Inge Larsen. Vi har dansat så där 500 halva danser men sen hittar han någon att prata med och den står man där...

Sen finns det dom som bara bär iväg med en också. :angel:
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Brukar inte kvinnor säga, att dom klarer sig alldeles utmärkt själva :angel:
Har dom inte efter några hundra halvdansar lärt sig att Hans-Inge har
klara prioriteringar, riskerar dom att bli bortburna. (Vilket är ett fullt acceptabelt, manligt beteende sen årtusinder tillbaka :banana: )
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Jag funderar faktiskt på att ha något med galopp och marknadsföring som projektarbete på skolan i höst. Någon som har förslag på vad? :) Är det någon som arbetar med marknadsföring på SG som man kan kontakta?
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Du ka säkert med fördel vända dig till Gärtner och Fischer i Stockholm
som arbetar en del utåt.
När man skär in till benet gäller det om att vare synlig. Då ökar spelet också och är den syre sporten lever på. Känner du dig kontroversiel ka du se på va som kommer att hända när nät-bookiesen kommer att ta spel från vårt livbälte ATG, vilket man inte ka blunda för. If we can´t beat them, can we join them ? Vi har redan fått ändra våran "livsstil" för att anpassa oss Lunch-TV, vilket har betytt en markant ökning av spelet. Så va ka vi göra för dom och va ka dom göra för oss? Det lär bli nästa fråga likgiltigt
hur heroiskt motståndet är. Med andra ord: ka DOM göra sporten synlig och se till att den överlever?
Detta som förslag till projektarbete.

Länge leve ATG :bow:
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

[Fler rondellfyllisar till folket!

:angel:[/QUOTE]

:bump:NU ÄR DET DAGS:bump:Nu kommer VÅREN.Om alla snickrar ihop en rondellhäst med jockey och sätter ut i "sina rondeller"till PÅSK :idea:SNACKA OM REKLAM.:cool:Kom igen nu så gör vi en KUPP.Vilka är villiga och vilken rondell satsar NI på????


Vi måste SKYNDASKYNDA
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Vi har en fantastisk rondell här i Blentarp. Den tog ett år att bygga! Jag sätter gärna ut en rondellfyllis men någon annan får snickra!:bump::bump:

Frivilliga?

Läste igenom tråden, det var ett tag sedan, och mindes att Rein skulle få fixa allt! Han var här i går och han kan gott snickra i hop två. En till Blentarp och en till Veberöd! Sen när han ändå är i gång finns det TVÅ ganska stora rondeller i Sjöbo också!
 
Senast ändrad:
Sv: Marknadsföring av galoppen

[Fler rondellfyllisar till folket!

:angel:

:bump:NU ÄR DET DAGS:bump:Nu kommer VÅREN.Om alla snickrar ihop en rondellhäst med jockey och sätter ut i "sina rondeller"till PÅSK :idea:SNACKA OM REKLAM.:cool:Kom igen nu så gör vi en KUPP.Vilka är villiga och vilken rondell satsar NI på????


Vi måste SKYNDASKYNDA[/QUOTE]


Jag är med!! Jag kan ta rondellen vid marknadsvägen utanför galoppen ( bor där ;) )...hehe.

Sitter och försöker komma på idéer men det är torka i hjärnan just nu, men däremot hjälper jag gärna till med nästan vad som helst.
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Kom precis på att tänka på det där om profiler, det som gjorde att jag blev riktigt intresserad av galoppen när jag var liten var från en serie i min häst om secretariat, jag blev helt fascinerad av hans historia... så det kanske kan vara värt att lyfta fram både hästar och människor inom sporten, som songline innan och kanske appel au maitre nu?
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Fler rondellfyllisar till folket!

:angel:

:bump:NU ÄR DET DAGS:bump:Nu kommer VÅREN.Om alla snickrar ihop en rondellhäst med jockey och sätter ut i "sina rondeller"till PÅSK :idea:SNACKA OM REKLAM.:cool:Kom igen nu så gör vi en KUPP.Vilka är villiga och vilken rondell satsar NI på????


Vi måste SKYNDASKYNDA


Jag är på!
Får väl fråga min pappa snickaren om hjälp...;)
Jag satsar på Vaxholm. Eventuellt Halmstad när jag åker ner igen efter påsk :idea:
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Vill ni bara se på !

Mums-mums Zelmerlöw kommer till Jägers på Gentlemanna-dagen (finns så'na kvar ?) d.1/5.

Lobbyismen i denna tråden har funkat !



Nu är det dags att rulla fram dom tunga namnen: Rein, Carlsson, osv.
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Ja men om vi kanske kunde få Rebeca Colldin att göra som Malin Bayard, rida i raff set:)
 
Sv: Marknadsföring av galoppen

Jag tror att man kan vina väldigt mycket på "word of mouth" också som man pratar mycket om inom marknadsföring (ehm, jag läser det och börjar uppenbarligen bli marknadsförings-skadad) :D
Om alla som håller på men galopp bara sprider ut till alla vi känner, eller råkar prata med i någon matkö så kanske man skulle kunna locka lite mer folk.
Visst, det kanske inte ger stort resultat snabbt, men jag tror att det hade fungerat bra med tiden :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp