Bukefalos 28 år!

Med tanke på tråden med alla djuren.

Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Modig_Korn skrev:
Jag har både udda djur och udda antal på normala djur..
qpqyhu.jpg

:love: Bebisar :love:

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ fan vad äckliga :eek: :devil: :angel:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

jag vet inte, tycker den är så äcklig..
drömde massa mardrömmar om den, men sen flytta jag hemifrån å lämna akvariet å då sluta mardrömmarna, ssen så var jag tvungen att flytta hit akvariet efter några månader och då börja mardrömmarna igen :confused:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

jag har också degusar! det är jättesöta gnagare, de ser typ ut som en blandning av ekorrar möss och marsvin..jättesöta! brorsan och ödlan heter dom! :)
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Varför har modig_korn och gul_zebra samma användarbild?
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

men jag slutade helt enkelt bry mig för jag älskade min ponny och det var det enda som betydde något.
Precis! :love:

Jag har fått en maassa grymt elaka kommentarer om mina ankor. Önskade ihjäl på två ankor när jag var liten och när jag fyllde åtta blev drömmen sann, vi åkte till ett slakteri och räddade två ankbebisar. Jobbigt med grannarna bara, innan vi flyttade hade vi världens underbaraste grannar som brukad ekomma över med bröd och matrester till dom. Nu, efter flyttningen fick vi störda grannar som brukade kasta sten och skrika "jävla snuskfåglar" och "sälj dom där!!" och sånt. När vi upptäckte stenkastningen fick dom en utskällning av min pappa så de reste nackhåren. De hatar oss, men vadå? Jag älskar mina ankor, det är huvudsaken! :love:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

åååå weimaraner är så jäkla fina! :love: :d

grannen hade en som snubbla på öronen när han va liten :o :love:

min flattis vill bestämt han en weimaraner-kompis :angel:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

usch man kan ju bli galen på folk :(

jag fick höra att varför ska ni lägga ner massa tid å pengar på ett marsvin som blivit sjukt, det är ju bara ett marsvin?

det va det dummast jag hört!! :mad:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Ok.;) Lite jobbigt att hålla isär inläggen bara för oftast så kollar man ju snabbt på bilden bara.
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

jag vet :devil: :D det är liksom det som är grejjen
jag tycker jag skriver ovanligt mycket inlägg nu för tiden :D :crazy:



:rofl:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Modig_Korn skrev:
jag tycker jag skriver ovanligt mycket inlägg nu för tiden :D :crazy:


Du får ersätta mig tills jag är frisk nog för att kunna orka sitta här lika mycket som annars :D
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Aaa, får försöka få några fler att använda den bilden :devil:


:banana: VSKD klubben :banana:
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

vi har en hel del ovanligare ormar, och ödlor. Bland annat halmahera boor och en roborowski gecko, sen har vi vaktlar och nyligen skaffade jag afrikanska pygme möss =)
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

*kl*
Jag har råttor! Antar att de är ganska vanligt bland internetfolk men vännerna i verkligheten blir i alla fall fortfarande chockade :bump: Och de är DEFINITIVT äckliga djur! som visst tråden kommit att handla om :angel: Besatta av sopor (gärna kompost) och snuskiga gyttjiga strandkanter :eek:

Råtz Hedwig

rattor062_orig_SE.jpg


Råtz Minerva McGonnagall

rattor305_orig_SE.jpg


Esther (min finska import som jag inte kan det riktigt namnet på, ska förhoppningsvis gå i avel :banana: )

rattor005_orig_SE.jpg
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

åhhh, kan du visa bild på dina boor? Var har du köpt dom?

/pippi med 9st boor i huset!
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Hehe missade hälften av frågorna :rofl: dom är köpta i sverige. Aimar och Frenja är köpta som avelspar och är svenskfödda. Fruska är köpt av en kompis och är antagligen impoterad nånstanst ifrån då hon är ruggigt stor. Och det har ju inte funnits här så länge. Dom bilder som finns under bilder är på Candoia Aspera en marklevande underart. Medans paulsonin lite med klättrande
 
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.

Hur stor är candoia honan?

Blir det ungar i år? Ställer mig på intresselistan!!
Pappa isåfall? Är dom obesläktade, har du helt koll på ursprunget på dom? Så att det är säker lokalitet?

/Pippi - boafantast!
 

Liknande trådar

Hästvård Man upphör ju aldrig att förvånas men vi måste också komma ihåg att det är handen som håller tygeln/tömmen som avgör hur bekväm hästen...
Svar
13
· Visningar
157
Senast: Corax
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 489
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 152
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp