Bukefalos 28 år!

Men vad göööör du? Del XLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag insåg precis att jag glömt sirapen i lussebullarna :o:arghh:.

Det har inte riktigt varit min dag idag. Det har varit oflyt med lite av varje.
 
Puh vilken dag på jobbet. Alldeles matt. Och då är det imorgon och några timmar på julafton kvar innan jag har två dagar ledigt.
På bussen hem till mamma nu.
 
Får man ha hamstrar ensamma? Jag trodde man måste ha minst två. :confused:
Tvärtom, dom är solitära djur i det vilda.
Om man ska ha fler ihop så måste det vara en hona och en hane = många små hamstrar efter ett tag... och en jättestor yta som dom kan vara på, då talar vi om många m2 och gärna djup så helst m3 ;)
MEN jordbruksverket tycker att de ska vara två :banghead:
Om dom är två så slåss dom till the bitter end...

Råttor och möss däremot är flockdjur :angel:
 
Har städat lite i mina mönsterpärmar, sorterat om och sorterat ut. :up: Att det finns en massa annat jag skulle behöva göra istället som syns mer när det är städat låter vi bli att prata om :angel: Nu är det dags att hoppa i jobbkläder och sen ta sig iväg till jobbet. Natt 4/7 ikväll, det rullar på rätt fort ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Elo
·
Svar
1 779
· Visningar
94 402
Senast: Tualma
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 085
Senast: Halcyon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 549
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp