Bukefalos 28 år!

Men vad göööör du? Del XLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tagit en promenad till Ica, köpte fil och bananer plus den där pepparkaksdegen jag vart sugen på några dagar nu :p tog ut pengar och gick till biblioteket och bokade två bord till loppisen den 29e :) Lika bra att ta två bord, ofta har man ju mer saker än man tror :angel: Kostade dessutom bara 50 kr per bord.
Nu ska jag tina lite bacon så jag kan äta mat.
 
Det ar dags att starta dagen har. Valpen skriker att han ar hungrig :crazy: och var granne och goda van ar pa vag for det sedvanliga morgon kaffet. I dag blir det matlagning pa hog niva. Kottbullar, laxen ska goras i ordning och rodbets inlaggningen behover fixas och paket inslagning forstass. Det blir en "busy" dag igen. :)
 
Krånglar med vattenfilltret .Vattnet i kranen ser ut som coka cola !Men råvattnet innan filtret är blankt så det är väl att spola det var dag tills det ger sig .Snart dax för gymmet .Tur dr ringde och väckte mig .Blir konstigt att inte sova middag hoppas jag orkar med fulldag på jobbet
 
Bilen rullar igen. Vilket är toppen!
Tydligen var det för lite bensin för att bilen skulle lyckas komma igång :o:angel: Ett ganska pinsamt moment i mitt liv när den trevlige mannen påpekade detta.
(Till mitt försvar har det aldrig hänt innan, och hade ju faktiskt tänkt att åka och tanka, efter att bilen startat :o:D)
// Totalt hjärnrotmos.
 
Bilen rullar igen. Vilket är toppen!
Tydligen var det för lite bensin för att bilen skulle lyckas komma igång :o:angel: Ett ganska pinsamt moment i mitt liv när den trevlige mannen påpekade detta.
(Till mitt försvar har det aldrig hänt innan, och hade ju faktiskt tänkt att åka och tanka, efter att bilen startat :o:D)
// Totalt hjärnrotmos.
Pinsamt är bara förnamnet :p

:rofl::rofl::rofl:
 
Min spis har gått sönder i dag ! Min fina HV har åkte iväg och köpte en ny direkt efter jobbet :banana: underbara människa! :bow:
Så nu har jag roat mig med att storstäda hemma så jag vågar släppa in folk igen och både Leif och tvättis jobbar på :up:
Blev ingen ridning i dag, däremot en välförtjänt vila mitt på dagen i stället :bow:
 
Handlat, undrar var alla var, 2 före mig i kön på systemet,7 bilar totalt på nettos parkering :eek:
Däremot var trafiken helt för :devil: och det första jag mötte när jag körde in i byn var farbror blå.
Nu är jag klar för jul,så när som nya lussebullar för dom verkar ha hamnat i samma mage som köttbullarna :o och så ris a la malta.
Kurts gryta står på spisen o svalnar för att sen göras färdig i morgon. :up:
 
Handlat, undrar var alla var, 2 före mig i kön på systemet,7 bilar totalt på nettos parkering :eek:
Däremot var trafiken helt för :devil: och det första jag mötte när jag körde in i byn var farbror blå.
Nu är jag klar för jul,så när som nya lussebullar för dom verkar ha hamnat i samma mage som köttbullarna :o och så ris a la malta.
Kurts gryta står på spisen o svalnar för att sen göras färdig i morgon. :up:
Hmm Han stannade inte dig för en koll då ?Trafiken ..Dom är tydligen påväg hit .Helt tjockt på vägen med bil nu som ska till sälen
 
Jag måste in till Mejk imorgon
Funderar på att vara där när de öppnar.
Sen handlar jag resten på Ica hemma.
Kan gå och handla på julafton, då lär det vara lugnt hahah
 
Äsch! Jag insåg just att jag har ett jobb till kvar,jag har ju inte skållat fingrarna än...........
vilket betyder att mandelmusslorna inte är gjorda.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: Elo
·
Svar
1 779
· Visningar
94 402
Senast: Tualma
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 085
Senast: Halcyon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 549
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp