Men vad gööör du? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud, var en hund som höll på att ha ihjäl en annan hund här utanför :cry: två ordentligt stora som ägarna inte orkade hålla och inte fick isär. När nån hängde sig på en biltuta så släppte den äntligen, hängde i halsen på den andra.
 
Hundägare som inte kan ha kolla på sina hundar :rage:
Ja! Fy, önskar jag inte tittat ut men det lät som om det var slagsmål(mellan folk alltså). Tur i oturen att dom var lika stora, en liten hund vill jag inte ens föreställa mig.

Man stryper hundarna, då släpper de.
Det var en stor karl som drog allt vad han orkade, men det var säkert inte tillräckligt för den jättehunden. Två pers som fysiskt och verbalt försökte få loss den.
 
Det är positivt :up:
Trodde ett tag att jag inte skulle klara det men samtidigt tänkte jag att jag nog verkligen måste. Jag behöver inte vinna men jag ska banne mig inte komma sist :nailbiting::cool:
Så nu har jag doppat hela mig och det kändes som en miljard isbitar som samtidigt går in i huden och upp i huvudet som i sin tur tänker tusen och en tankar under ca tre sekunder.
Detta gör jag aldrig om!
Konstigt nog är jag varm nu :crazy: Jättevarm till och med. Tog ett glas vodka när jag kom in :o bara för värmens skull givetvis.
Nu te i mängder och ska snart sätta på kaffe.
Är jag elak om jag låter en höjdrädd få hoppa fallskärm :cool:?
Just nu känns det fullkomligt legitimt :D
 
Ja! Fy, önskar jag inte tittat ut men det lät som om det var slagsmål(mellan folk alltså). Tur i oturen att dom var lika stora, en liten hund vill jag inte ens föreställa mig.


Det var en stor karl som drog allt vad han orkade, men det var säkert inte tillräckligt för den jättehunden. Två pers som fysiskt och verbalt försökte få loss den.
Man skall inte dra, man skall strypa.
 
@Marita73 Jag förstår din prioritering :up:
Är glad att jag la strax över 2000 på en rejäl skottkärra för 6 år sedan. Den är fortfarande lika bra och modell större så jag kan mocka 3 boxar utan att den blir överfull. Två hjul så stabil och lättkörd med. Värd varenda krona fattar inte hur folk orkar hålla på med små skitkärror. Duger att ha med på tävlingar.

Väskor finns justa på 2nd hans eller tradera :angel:
 
Skillnaden mellan mig och syster: Jag köpte en skottkärra för 2000 och hon lägger samma summa på en väska. Ingen av oss skulle kunna tänka sig att lägga samma pengar på varandras grejer :p
Vad köpte du för skottkärra?

Suttit och glott på isländska Hemnet :love: Väldigt intressant, där kan man köpa stall utan boningshus :) Så man kan bo i lägenhet och ändå äga ett stall :)
som jag har förstått det är det inte alls speciellt ovanligt, speciellt i närheten till Reykjavik :).

För de som har saffransbehov kan jag berätta att ekosaffran har rabatt... jag köpte absolut inte mer, oh nej :angel: :D
bra tips :up: jag som inte tyckt om saffran innan har lärt mig uppskatta smaken. (Dock ej i mat men i bakelser)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 206
Senast: Marita73
·
Svar
848
· Visningar
45 588
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 892
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp