Men vad gööör du? Del LXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suttit och glott på isländska Hemnet :love: Väldigt intressant, där kan man köpa stall utan boningshus :) Så man kan bo i lägenhet och ändå äga ett stall :)
Kanske vanligare där men händer här med ibland fast då är det oftast större anläggningar dom få gånger det finns.
Såg en för något år sen jag vart intresserad av men så hade den inget bostadshus.
 
Jag har ont i halsen. :arghh: Maken har just frisknat till efter, vad han kallar "influensa" (med lite lagom dyster rost) och jag kallar "mancold":angel:, sa jag gissar att det som haller pa att utvecklas ar en vanlig "bonn forkylning".:p

Jag sitter och laddar infor att aka och handla byxor eller kjol och nagon slags topp till mig idag. Det har visat sig att jag faktiskt inte har nagot lampligt alls att ta pa mig pa ett viktigt mote i morgon. Allt jag har ar for varmare klimat ... dar man inte behovde tanka pa vinter och kallt och allt som faktiskt hade fungerat ar lite for gammalt och slitet (eller trangt pa mitten :cautious:) sa det blir lite panikhandling av det hela.
Jag vill verkligen inte handla en sondag heljen fore jul :banghead: sa jag satsar pa att aka tidigt och "hanga pa laset" innan pobeln har hunnit ut.
 
Tack för receptet @Malin_L :)

Fick bli med hasselnötter istället för det var det jag hade hemma, smakar gott :d
Ser rätt okej ut med med tanke på vem som gjort dom :laugh:

AQKAAAACu0xodHRwczovL2NkbjIuY2RubWUuc2UvNDc4NjQ3Ny85LTMvbW9iaWx1cHBsYWRkbmluZ181YTM2OGMyYWRkZjJiMzFjYmIzMGFjZDUuanBn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 208
Senast: Marita73
·
Svar
848
· Visningar
45 653
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 892
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp