Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte gå fram till? Nu känner jag mig som ett ufo igen. Precis som jag gjorde när ni skrev om att flirta i förra tråden. Ni gav tips om att man skulle le och fälla trevliga kommentarer. Och nu ska man inte gå fram till någon med ring.

Jag ler och är trevlig mot okända när tillfället ges, men inte kallar jag det flirt. Det är ju social kompetens för mig. Jösses vad jag kan ha verkat flirtig under åren. :D

Och jag skulle börja prata med en man med ring, jag tror mig aldrig i mitt liv ha försökt spana in någons ringfinger.

Men det kanske beror på att jag aldrig någonsin får upp ögonen för någon vid första anblicken. Attraktionen kommer efter ett tag för mig. Därför ser jag heller inte alla kontakter jag har med män som flirtar eller raggförsök. Men jag inser nu att jag kan ha blivit tolkad annorlunda väldigt många gånger.
Ja igen då, jag går inte fram med raggningskepsen på till en man jag ser har ring på fingret. VIll jag prata är det så klart annat.
 
Senast ändrad:
Vågar knappt skriva det här meeeen....ikväll blir det dejt igen med Mr Ny.
Han har åter igen bjudit ut mig och hund till stugan. Drar efter jobbet. Mat, vin och omvårdnad av en trött Voff väntar. Stannar där tills på söndag :banana:
 
Nu sa jag ganska tydligt att mitt intryck inte behövde tolkas som negativt och jag bad heller inte om ditt intryck av mig, men intrycket av dig var däremot relevant eftersom du själv angav dig själv som exempel i diskussionen. Sjysst klimat, nope.

-------------

Eftersom jag inte är intresserad av att mucka, så säger jag så här: det finna alltid människor som VILL missförstå och misstolka, både på buke och i dejtingsvängen. Men extremt mycket på buke då. Fy attan så trist klimat det har varit i dessa dejtingtrådar, jag hoppas verkligen att alla med behovet finner sin lycka och trygghet på det sätt som fungerar bäst oavsett diskussionernas gång här. Suck.
Jag har valt att inte fortsätta på din linje, men konstaterat att man känner andra genom sig själv. Var snäll och sluta "tolka" mig i fortsättningen, läs vad jag skriver och sätt in sammanhangen i deras kontext istället för att rycka loss enstaka kommentarer. Är du inte nöjd med tråden, läs den som den diskussion den är eller avstå.

Jag avgör själv vem jag tolkar/kommenterar, det här är inte skivor till kaffet eller vad det nu heter, det är ett diskussionsforum och oavsett vilken dager du väljer att försöka ställa mig i så väljer jag vilken dager jag väljer att svara dig i, din kisskö är på tok för lång för att jag ska orka ställa mig i ledet!
 
Vågar knappt skriva det här meeeen....ikväll blir det dejt igen med Mr Ny.
Han har åter igen bjudit ut mig och hund till stugan. Drar efter jobbet. Mat, vin och omvårdnad av en trött Voff väntar. Stannar där tills på söndag :banana:
Nu händer det.
 
BLÄÄ! Meddelande från en 19-åring på HP "Jag drömmer om en sak som handlar om dig :)". Tror han att jag ska bli glad? Tror han att han får kika in på min profil igen? *block*
 
Flirt från man som söker kvinna 18-80....

Desperat, eller är åldern bara en siffra? :crazy:

Han är själv 46...
 
Jag tolkar det som att åldern är bara en siffra, dissa inte för det iaf, sen kan han ju vara ett slem ändå ;)
 
Flirt från man som söker kvinna 18-80....

Desperat, eller är åldern bara en siffra? :crazy:

Han är själv 46...


Fast jag kan förstå det svåra i att skriva att man söker någon typ 40-50, tänk om någon som är 39 eller 51 hade varit drömmänniskan, men inte hör av sig pga åldersbegränsningarna. Måste man ange ett åldersspann är det där ju bara ett sätt att säga typ "åldern spelar mindre roll"
 
Är det roligt eller ett tecken...
På facebook kommer en annons från firstdate upp. Bilden visar en glasögonfarbror i 80-års åldern med yvig vit mustasch och bara lite hår, vitt förstås.... :meh:
 
Flirt från man som söker kvinna 18-80....

Desperat, eller är åldern bara en siffra? :crazy:

Han är själv 46...

Hur är det på den sajten med förifyllt sökspann? På HP är det 18-99 som står innan man själv valt något, och i de fall som någon lämnat kvar det intervallet så tänker även jag att man bara vill signalera att åldern inte är så viktig.
 
Ha, igår fick jag en virtuell god natt-puss. Vi har ju hånglat på riktigt så det pirrade till lite av den virtuella också ;)
Ska kanske kanske ses över dagen på tisdag...
 
Ha, igår fick jag en virtuell god natt-puss. Vi har ju hånglat på riktigt så det pirrade till lite av den virtuella också ;)
Ska kanske kanske ses över dagen på tisdag...
Nu måste jag få fråga något som jag länge har undrat: Vad ÄR "pirr" egentligen? Vad Betyder ordet? Vad står det för?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
516
Senast: corzette
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 784
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 515
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp