Mera dejting del.2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sexfixerat på det viset att sex/inte sex med andra anses definiera förhållandet. Det tyder ju på att sex på något sätt anses väldigt viktigt. Och då kan man ju säga att det är lite sexfixerat.
Vi kanske också behöver en tråd för Platonisk Nätdejting för att vi ska bli riktigt kompletta.
 
Sexfixerat på det viset att sex/inte sex med andra anses definiera förhållandet. Det tyder ju på att sex på något sätt anses väldigt viktigt. Och då kan man ju säga att det är lite sexfixerat.
Då får jag nog ta på mig att vara någon form av sexfixerad. För mig är sexet skitviktigt. Och för att det ska vara bra behöver jag vissa hörnstenar. Som att min partner inte ligger runt. Avtändande för mig. Tack och lov verkar många män känna samma sak så det är ingen big deal att varken önska el prata om.:)
För de män som känner annorlunda finns det kvinnor som också passar :)
 
Sexfixerat på det viset att sex/inte sex med andra anses definiera förhållandet. Det tyder ju på att sex på något sätt anses väldigt viktigt. Och då kan man ju säga att det är lite sexfixerat.
För mig är sex i relationen jätteviktigt och då inkluderar jag även alla former av närhet som hångel, närgågna kramar, pussar, skedande, kjel, smek osv. Sånt som är "icke platonsikt" där jag liksom ägnar mig åt saker utifrån attraktion. Det är det som skiljer mina vänskapsrelationer från mina öh..."kärleks"relationer.
Är inte "ihopet" ett sätt att säga att jag vill vara med dig, mer än bara den här kvällen eller typ jag gillar dig så mycket att jag vill bara vara med dig? Och i frågan "ska vi vara ihop" inkluderas då frågan gillar du mig så mycket att du bara vill vara med mig? Säger man ja då, så antar man väll att det fortsätter att vara på det viset någon uttrycker något annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
498
Senast: corzette
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 602
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 419
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp