Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dejtar absolut inte alls men det är roligt att läsa om det.
Totalt jäkla singel sen snart ett halvår. Ganska lättad över det och trivs. Har inte tid eller plats i mitt liv för nån partner som klagar över att hen känner sig oprioriterad eller stressar mig eller försöker ändra på mig eller inte gillar mina djur.

Fel fel fel. Postade fel fel fel. Skulle svara Martha
 
Jag har dejtat med min syrra och en god vän till oss idag! Inte så porrigt eller pirrigt dock, men det är jag å andra sidan väldigt glad för.
:D

Vad är det för fel på porr och pirr nu då? Är det inte målet med dejtandet :confused::down:
 
Jag har en kompis som är helt makalös på att få kontakt med killar, flirta och få dem att falla.
Jag insåg när jag funderade på det innan att jag befinner mig i min comfort zone och flirtar inte om jag inte vet att det är uppskattat. Jag skulle nog börja ta mig ur den zonen och våga lite mer. Man kanske t.o.m. ska göra en utmaning av det här? Om inte annat kan säkert någon av er här ute ge tips på hur man smyger in vardagsflirtande i sin tillvaro!
 
Jag har en kompis som är helt makalös på att få kontakt med killar, flirta och få dem att falla.
Jag insåg när jag funderade på det innan att jag befinner mig i min comfort zone och flirtar inte om jag inte vet att det är uppskattat. Jag skulle nog börja ta mig ur den zonen och våga lite mer. Man kanske t.o.m. ska göra en utmaning av det här? Om inte annat kan säkert någon av er här ute ge tips på hur man smyger in vardagsflirtande i sin tillvaro!

Den där jäkla comfort-zonen! Den är ju så bekväm! :meh:
 
@Mia_R
Eftersom du officiellt anklagar mig att vara rasist så vill jag gärna veta vad du bygger det på, alternativt att du ber mig officiellt om ursäkt .
( den andra tråden blev stängd på 2000 inlägg)
Nu får du väl ändå ta och ge dig! Att du väljer att läsa en fråga som en anklagelse är helt och hållet ditt eget twistade lilla problem, men tydligen så är det inte bara en öm tå utan hela tio stycken! :grin:
 
Den där jäkla comfort-zonen! Den är ju så bekväm! :meh:
Galet bekväm!
Och jag som inte ens vill nåt med flirtandet, mer än att det kan ge lite guldkant på vardagen och att en dos bekräftelse aldrig är fel att få. Vill jag inte att det ska leda nån vart borde det inte vara så svårt att utsätta sig för det, en diss är juh eg skit samma då!
 
Galet bekväm!
Och jag som inte ens vill nåt med flirtandet, mer än att det kan ge lite guldkant på vardagen och att en dos bekräftelse aldrig är fel att få. Vill jag inte att det ska leda nån vart borde det inte vara så svårt att utsätta sig för det, en diss är juh eg skit samma då!
Le, var vänlig, växla några ord med alla (nåja, inte varenda en!:D) Se det som träning inför "skarpt läge";)

"Smile at every person you meet. It might be the only sunshine s/he sees that day."
 
Le, var vänlig, växla några ord med alla (nåja, inte varenda en!:D) Se det som träning inför "skarpt läge";)

"Smile at every person you meet. It might be the only sunshine s/he sees that day."
Ja, men så där! Det låter så enkelt! Men att gå fram till nån på Ica och smila upp sig känns lite... tveksamt... :)
 
Ja, men så där! Det låter så enkelt! Men att gå fram till nån på Ica och smila upp sig känns lite... tveksamt... :)
Du behöver inte gå fram! Titta i ögonen, le, passera vidare till mjölkkylen... Eftersom det är träning, behöver du inte bry dig om personen är attraktiv, eller inte, inte heller vilket kön den har! Om du känner att det är lättare att le mot personer av ett kön kan du ju välja det, också...:D

Eller alla som har blå tröja, eller... vad f-n som helst...;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 241
Senast: Sassy
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Haft 2,5 vecka av 4 veckors semester, och saknar verkligen jobbet nu. Mina kollegor, att ha något att faktiskt åstadkomma och att känna...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 348
Senast: Badger
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp