Bukefalos 28 år!

Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gav fanken i att höra av mig alls till Mr dejt idag. Han skrev något meddelande när jag jobbade men jag svarade inte. Jobbar ju faktiskt.
Så nu ringde han upp. Han som hatar att prata i telefon. Han skulle ut och kolla jaktmarkerna och klämde in ett samtal mellan hemmet och upplockandet av jaktpartner. Frågade bara om min dag och hur jag hade det.
Blir inte klok på detta......Bryr han sig och är intresserad eller bara flirtar och vill ha lite kul?
Ska iaf låta det vara som det r fram tills mitt jobb lugnar ner sig och mer tid finns. Får vi inte till mer träffar då så kommer jag fråga honom vad han vill och säga att jag får nog tacka för mig om det är så är det ska förbli.

Herr Nr Två...bajskorven ( vi måste komma på ett bättre smeknamn för att hålla isär dom!!) har skrivit lite av och till under dagen. Fortfarande trevlig. Lite småkul. Han ser fram emot lördagen säger han. Ska faktiskt bli kul att träffa honom för han verkar rätt skoj. Känns som ett rätt avspänt möte. Förväntar mig absolut ingenting alls mer än lite goa skratt.
Verkar nästan som om Mr Dejt blir mer "på" om du är lite "av"...;) Är han så säker på "var han har dig" att han tror att han inte behöver anstränga sig?
 
Verkar nästan som om Mr Dejt blir mer "på" om du är lite "av"...;) Är han så säker på "var han har dig" att han tror att han inte behöver anstränga sig?

Ja men PRECIIIS! Ska man bli helt off nu då eller? Hatar spel.
@stjarnhimmel ......dags att starta en bråktråd. Du är ju haj på trådstart.
 
Och helt apropå ingenting! Snuskfiltret på en viss dejtingsida är så väldigt effektivt att det idag släppt igenom ett mejl som innehöll ordet "knulla"...:grin:
 
martha skrev:
Lägg av , du kan inte anklaga mig för att vara rasist o sen lägga allt på mig sen .Och den ha mage att säga att det är en öm tå , tänk om jag anklagade dig för att vanvårda djur och sen låter dig ta det som du TOLKAR det ......för jag har hört att du inte tar hand om dina djur
Fy fan för folk ..!!!!!!!!
du kanske skulle ta hand om dina djur bättre istället @Mia_R
:rofl::rofl::rofl:
Klart det är ditt problem, när du tolkar en fråga som en anklagelse och sätter ihop det till någonting jag inte skrivit, så visst är det ditt problem. O_o
 
Om du inte vill släppa det får du berätta för honom att du kallar honom för det i ett forum. :)
Tänk på den stackars killen! Han har inte gjort nåt ont och blir ändå kallad öknamn! :rofl:

Ja men eller hur? :o

Jag få ju dåligt samvete över att det lev ett sånt knepigt namn!! :eek: Inte meningen alls. Han förtjänar ett mycke bättre :o
 
Jo. Mina vänner beskriver mig som glad, humoristisk, pratsam, öppen... Jag känner mig mest sur, skittråkig, tystlåten och introvert... :) De är MYCKET imponerade av att jag VÅGAR gå på t ex puben, ensam!

Jag har tränat länge på att leva utanför min comfy- zone :D

...och det så man utvecklas och får till en förändring - att göra lite mer än man är bekväm med.
Grattis!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 557
Senast: Sassy
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 583
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Haft 2,5 vecka av 4 veckors semester, och saknar verkligen jobbet nu. Mina kollegor, att ha något att faktiskt åstadkomma och att känna...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 495
Senast: Badger
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 768
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp