Bukefalos 28 år!

Moster x 2 (snart)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mynta2

Trådstartare
Syrran åkte in på BB i söndags kl 22 på kvällen, och än har inte ungen behagas komma ut...Åhhh, jag är så himla nyfiken så jag smäller av...Spännande :banana: ...Än har inte telefonen ringt, och händer inget i morgon (dag) så ska dom sätta igång henne...Olidlig väntan ;). Och föds den i morgon, eller i dag blir det nog ( 30/8 )..ja då får hon 2 barn som har födelsedag på samma dag, hennes förstfödde fyller år den 30/8, och det ville hon inte sa hon :D . Slår vad om att hon har otur på den fronten :D

Är det några fler som har barn som fyller år på samma dag ? ej tvillingar o dyl alltså. Syrrans förstfödde är 9 år, så det skulle ju vara en totalslump om den andre också föddes då...Hon skulle egentligen ha den 11/9.
 
Sv: Moster x 2 (snart)

Också var man moster igen för andra gången...till en pojke, född idag vid 15 tiden :D
 
Sv: Moster x 2 (snart)

Grattis...
Ja må de leva...

Min mormor, min mor och min systers tvillingar är alla födda samma dag, 23/9. Sedan är jag och samma syster födda på samma dag också men med två års mellanrum. Vi fyller år den 23/10, en månad efter. Både skoj och inte att ha samma födelsedag.
 
Sv: Moster x 2 (snart)

Jag fyller den 14/10 och min syrra (11 år äldre) 15/10.
Har nästan alltid haft gemensam födelsedagsfest och likn.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 218
Senast: Habina
·
Gnägg Rasmus fyller 30 år nästa år och det känns som att vi vill göra något litet extra för honom för att fira detta. Sen återstår ju frågan...
Svar
12
· Visningar
1 419
Senast: Seabaz
·
Gravid - 1år Dags för ny tråd tror jag! Hittade listan en bit bak i förra tråden, ni som vill kan ju uppdatera: MARS BF 6:e mars, robl, 24 år, 1a &...
50 51 52
Svar
1 020
· Visningar
65 471
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Förra tråden blev full så vi snackar vidare här tänker jag, klara färdiga KÖR! :D Klipper in listan också. Mars BF 6:e mars, robl, 24...
99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
127 687
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp