Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

AHA- då är det inte bara jag som misslyckas i nätdejting då
fast jag fått tips från flera här hur jag ska skriva osv å ändrat i min presentation har det inte gett mer än 2 nya besök
en kvinna 56 år å en 63 år.............:(
jaja
Vip är uppsagt på MP- bortkastade pengar i över ett år:meh:
men jag överlever det
trodde livet skulle vara enklare :D

/s
 
Sv: Nätdejting del 5!

Två svar är ju mer än du fått på hela året enligt egen utsago, så visst kan livet bli enklare för dig om du ändrar inställning till det hela, tar till dig av den konstruktiva kritik du får och slutar låta så otroligt bitter (ja, jag vet att du menar det som humor, men om vi i den här tråden inte tolkar det som sådan så gör förmodligen inte nätdejtarna det).
 
Senast ändrad:
Sv: Nätdejting del 5!

..fast jag upplever inte dig som bitter , bara att du inte riktigt vet hur du ska fara fram-----det är många i denna tråden som är singlar , gör alla fel då ? Nej ...var sak har sin tid
 
Sv: Nätdejting del 5!

Jag gör det nu. Känns helt kocko att få lön varenda gång och inget jag skriver om mer än att jag berättar vad jag gör. Om min häst, stuga resor och så. Men jösses vad jag håller med om att det finns idioter därute nu. Förra gången upplevde jag att det vimlade av trevliga artiga kvalitetssnubbar på nätet. Inte nu längre tydligen. Nu finns man inte om man är lycklig och lever ett bra liv. Jag vet dessutom exakt nu vem han är. En fjant till narkosläkare med mediokert yrkesliv. Synd för honom att jag har många ex i den branschen som gääärna berättar om hans övertro på sig själv. har nästan lust att skriva och berätta att han är ett ett expriment för att visa att det är lätt att fynda på nätet. Jag hade fett fel! Idiot.
Jag släpper aldrig finaste toyboy. Klok rolig varm snäll och sådär en miljon gånger snyggare än den där fjanten.
 
Senast ändrad:
Sv: Nätdejting del 5!

Lillelorden- man får ta livet med en klackspark:D
jävlas livet med en så får man jävlas tebaka ju :p
ja e int bitter nä- ironi å humor går hand i hand här hos stickan
Men jag var hos företagssköterskan innan idag å då har halsoundersokningen sagt sitt-jag ar en ung man i mina bästa ar med ett blodtryck pa 120/75 a ett kolesterol pa 4 -hade jag bara vägt 84 istallet for 86 så hade bmi varit perfekt med-nu var hörseln det istället ;)

Nåt positivt var det ju
gonattkram till alla som vill ha en :D

over and out for tonight

/s
 
Sv: Nätdejting del 5!

Jag känner att jag inte riktigt hänger med i det du skriver. Men kan ju kort sagt säga att mitt medlemskap i kyrkan känns mer och mer fel.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Eftersom jag bara har varit reggad i några dagar så är det fortfarande ganska många som besöker min sida på MP. Jag har fått ihop 131 besök sedan i lördags kväll, vilket är OK antar jag? Men det är ingen som har skrivit något till mig ännu.

Jag har märkt att om man lägger upp nya bilder på MP på kvällstid när många är inloggade så genererar det alltid några extra besök, det kan vara ett tips till dig Pontiacfarmer.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Du är inte ensam. Jag kan ärligt erkänna att jag inte fattar ett jota av inläggen. :confused:

Du är inte ensam. Funderade en stund på om det fanns sjukdom inblandad? Det är oerhört osammanhängande och inte ens om jag läser sakta sakta begriper jag ett dugg.

KL
jag har mailat med en man i Stockholm några gånger nu. Han är långt bortom min värld men kanske kan vi maila lite i alla fall....
 
Sv: Nätdejting del 5!

ok , men folk kan ha tagit några glas vin , eller nån insomningstbl , eller inte sovit på ett dygn ( som jag nu ) ..eller vadfansomhelst förutom att dom är sjuka ???!!!!!!!!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
30
· Visningar
961
Senast: bettysmatte
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 381
Senast: sthu
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
278
Senast: Shaggy
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
45 411
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp