Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Jaha?

Jag klickar på massor av profiler, ofta samma flera gånger av misstag. Skulle det vara suspekt? Vad ska man göra på en dejtingsida om inte kolla på folks profiler?
 
Sv: Nätdejting del 5!

Nä, jag kollar också runt. Men förra gången jag var aktiv så kunde hon kolla flera gånger på samma dag och då borde hon väl komma ihåg det om det inte är så att hon bara letar efter 40-åringar trots att hon är 20.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Nej egentligen inte, men jag tycker bara att det känns bra att leta efter någon som är i min ålder +- några år. Det är väl återigen nätdejtingproblemet som dyker upp här, om jag hade träffat någon i verkligheten och allt kändes bra så hade inte åldern spelat någon roll. Men eftersom det är så lätt att ställa krav vid nätdejting så gör jag det, precis som alla andra trots att jag är kritisk till det beteendet.

Tänkte skriva samma sak, men nu slipper jag det då du redan gjort det :)
 
Sv: Nätdejting del 5!

Aktiv = inne å spanar varje dag OM det har kommit in nånting i de kategorier jag spanar i- är det nåt som verkar ok så skickar jag iväg ett mail:)
oftast blir det bara jag som skickar nåt ty man får aldrig nåt svar- jo av en här från buke... fast det var bara ena test från hennes sida:D

men men
sista dec försvinner jag som vip på mp å sen raderar jag väl båda kontona:meh:
mvh
ja ni vet vem vid det här laget va :D

Men är du online utan att vara aktiv, eller går du bara in och är aktiv och så loggar du ut igen?
Verkar vara stor skillnad på att vara passiv online och vara passiv offline - alltså folk söker på dem som är online.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Jag har noterat ett konstigt beteende, en tjej som är hälften så gammal som jag och från en annan del av landet kollade in min profil ett antal gånger förra gången jag var aktiv och nu har hon börjat igen. Jag har inte kollat hennes profil för jag vill inte uppmuntra henne att fortsätta, men det känns skumt tycker jag.

Såna brukar jag blockera. Varför ska de spana på mig gång efter gång utan att skriva nåt. På hp är det dock lätt hänt att man hamnar in på samma flera gånger om man bara sitter och slöklickar då man inte ser bilden genast.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Fast det där med att spana många gånger utan att skriva händer att jag gör. Det beror på att hon verkar intressant men att jag är lite tveksam till om det är någon idé att jag kontaktar henne eftersom jag inte tror att jag riktigt duger för henne.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Fast det där med att spana många gånger utan att skriva händer att jag gör. Det beror på att hon verkar intressant men att jag är lite tveksam till om det är någon idé att jag kontaktar henne eftersom jag inte tror att jag riktigt duger för henne.

Jag har på MP en - till synes - go o glad man som besöker mig regelbundet, oftast varje dag.
Han är 15 år yngre. Jag undrar storligen varför han besöker mig så ofta. Skrev ett meddelande och frågade men fick inget svar.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Jo så är det.

Hur det än är, så blir man rätt less på att försöka tota ihop nåt vettigt till var och en och det ändå inte käns som det ens kommer att läsas.

Men om man då låter bli så blir där inget att skriva, så då är det inte bara att man inte får svar, man skickar inget heller.

Blir bara som en effektiv tidstjuv av alltihopa!

Ptr
 
Sv: Nätdejting del 5!

Nja- 30-40 minuter ibland är jag inne å kikar runt min trakt i södra sverige ;)- alla norr om dalälven går fetbort pga långt å pendla te jobbet varje dag ;)
:D:D:D:D
/ s
 
Sv: Nätdejting del 5!

Nja- 30-40 minuter ibland är jag inne å kikar runt min trakt i södra sverige ;)- alla norr om dalälven går fetbort pga långt å pendla te jobbet varje dag ;)
:D:D:D:D
/ s

Var online medan du jobbar, medan du kollar på tv - tja, mest hela tiden. Låt tjejerna hitta dig också ;)
 
Sv: Nätdejting del 5!

Haha- rätt så roligt faktiskt , när jag tittar vad HP snabbmatchar mig med så är det 30- 40åriga singelkvinnor som gjort karriär å vill flytta ut på landet - å som bor i stockholms innerstad:D
hahaha
7S
 
Sv: Nätdejting del 5!

kl

Kanske inte helt apropå nätdejting, men vi träffades via nätet en gång i tiden....

Bjöd hem mitt ex över helgen, om vi ska se det positiva så var det ju skönt att känna hur extremt dåligt vi passar ihop :wtf:
Hon åkte redan nu på förmiddagen fast hon skulle varit här till på måndag.
Tänkte vi kunde ha lite trevligt (endast på kompisnivå) då jag så sällan träffar folk öht och det var väldigt länge sen vi sågs, men icke... känns som ett "bra" avslut iallafall, kan man lägga henne helt bakom sig, vilket jag iof redan hade gjort men, nu känns det som att jag inte behöver ha henne i mitt liv alls.
 
Sv: Nätdejting del 5!

KL

Var på dejt igår och hade inte alltför stora förhoppningar.
Han kom till min stad så det var jag som fick planera dejten och det blev en mkt aktiv dejt vilket uppskattades:D Han var trött sen iaf haha.
Kändes som om jag fick se väldigt många sidor hos honom men tyvärr kände jag inget mer än kompis vibbar:) Vi får se vad som händer.

Började prata med en annan kille hela kvällen sen som är mer min "typ" och det flöt på väldigt bra, överraskande bra. Så honom är jag intresserad av att träffa!
Slängde med att han fick hojta till om man ville ta en promenad idag eller någon annan passande dag.
Så nu får jag se om han hör av sig :)
 
Sv: Nätdejting del 5!

*KL*

Är det någon som har ett konto på MP som skulle kunna tänka sig att ta en titt på min profil och komma med lite konstruktiv kritik? Jag vill vara anonym här, men jag kan ju alltid PMa mitt MP-kontonamn.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
25
· Visningar
492
Senast: vilde
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 327
Senast: sthu
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 029
Senast: Sirap
·
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
277
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp