Nätdejting del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nätdejting del 5!

Dagens diagnos: Jag tror du lider av nervösa ryckningar i ringfingrarna, speciellt det vänstra. Det kan bero på stress eller upprördhet och brukar gå att lindra genom att ta ett djupt andetag innan man attackerar tangentbordet.

/Dr Sleepy
 
Sv: Nätdejting del 5!

Dagens diagnos: Jag tror du lider av nervösa ryckningar i ringfingrarna, speciellt det vänstra. Det kan bero på stress eller upprördhet och brukar gå att lindra genom att ta ett djupt andetag innan man attackerar tangentbordet.

/Dr Sleepy

tyvärr har jag brutit fingrarna på det vänstra ...hur ställer du dig till det då när jag bara har en högernäve ???!!!!!!!!!! ;)
detgår ju faktiskt att flytta högernäven några cm om man ids
 
Sv: Nätdejting del 5!

Hm, det tyder på än kraftigare ryckningar, tvärsöver tangentbordet. Ev får vi sätta in kraftigare behandling, såsom bukepaus. Bieffekterna brukar dock inte vara att leka med.

Vi börjar med två alvedon och ring mig på måndag. Glöm inte att andas.

/Dr Sleepy
 
Sv: Nätdejting del 5!

Hm, det tyder på än kraftigare ryckningar, tvärsöver tangentbordet. Ev får vi sätta in kraftigare behandling, såsom bukepaus. Bieffekterna brukar dock inte vara att leka med.

Vi börjar med två alvedon och ring mig på måndag. Glöm inte att andas.

/Dr Sleepy

Har bara dikloflenak hemma, måste jag ringa rådgivningen tro ?? +++???
 
Sv: Nätdejting del 5!

Dagens diagnos: Jag tror du lider av nervösa ryckningar i ringfingrarna, speciellt det vänstra. Det kan bero på stress eller upprördhet och brukar gå att lindra genom att ta ett djupt andetag innan man attackerar tangentbordet.

/Dr Sleepy

Hm, det tyder på än kraftigare ryckningar, tvärsöver tangentbordet. Ev får vi sätta in kraftigare behandling, såsom bukepaus. Bieffekterna brukar dock inte vara att leka med.

Vi börjar med två alvedon och ring mig på måndag. Glöm inte att andas.

/Dr Sleepy

:banana: :D :tummenupp:
 
Sv: Nätdejting del 5!

Kl
Hejsan hoppsan! Jag har absolut en diagnos. Den visar sig så att jag ofta reagerar väldigt starkt en stund för att sedan dagen efter inte bry mig det minsta. Att jag skrev rörigt häromdagen berodde nog snarare på för mycket vin och sömntabletter. Jag åkte till Dubai i onsdags och ville vara säker på att sova.
Hursomhelst så struntar jag i nätdejtandet och mina experiment där och lägger hellre energin på de guldklimpar jag redan har! Jag har ännu en gång fått bevisat att mina män är fantastiska och hjälps åt att sköta sonen katterna stugan och hästen när jag reser.
Och jag jobbar inom frikyrkan det stämmer bra.
Dubai är väldigt trevligt förresten! Idag ska jag upp i det höga tornet, imorgon åka skidor och sedan ska vi äta middag en kväll på Burj al Arab. Väldigt omväxlande!
 
Sv: Nätdejting del 5!

*KL*

Har alla hittat sin drömpartner eftersom tråden har dött? ;)

Mitt vip på mp tog slut igår. Hade redan innan bestämt att jag skulle ge det 3 månader - inte mer - denna gång. Jag kanske har hittat en... eller åtminstone har jag fortfarande daglig kontakt (oftast flera gånger/dag) med killen jag träffade irl för ett antal veckor sedan. Han känns trygg och stabil och bra, men det krävs nog lite mera riktigt umgänge för att veta mera. Det är meningen att han ska komma till mig i början av december. Hoppas det och hoppas på det! :-)

Mitt HP-konto har jag pausat.
 
Sv: Nätdejting del 5!

KL.

Var på en riktigt flopp igår .. Han följde mig inte ens till tåget trots att det var ca femton minuters kringelkrokig väg dit :( Tur jag varit uppmärksam på vägen ..
 
Sv: Nätdejting del 5!

Hestmannen- verkar inte va nån risk- 2 besök fick jag men sen tog det stopp igen :D

nåväl- 2014 är ett annat år ;)
/s

Är du mycket online?
Jag har de senaste veckorna bara varit in och snabbkollat om jag fått meddelande och är alltså inte online mer än en minut per gång. Under några veckor har jag endast haft nåt enstaka besök och fått endast ett meddelande (och det av en gammal gubbe). Innan, då jag "hängde online" hade jag många besök och fick nåt meddelande ibland.
Slutsatsen är alltså; man måste "hänga online" för att någon ska se en.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Slutsatsen är alltså; man måste "hänga online" för att någon ska se en.

Jag gjorde ett test under en period och var ständigt online på både MP och HP.
HP gjorde ingen skillnad. Där har alla besök upphört.

På MP får jag besök. Oftast av helt ointressanta män. Däremot får jag inga svar på de mängder av meddelanden jag sänder.
 
Sv: Nätdejting del 5!

Däremot får jag inga svar på de mängder av meddelanden jag sänder.

Det är precis det som periodvis gör mig så förbaskat trött och less på nätdejting. Det är så otroligt få som svarar på meddelanden. Jag har skrivit massor med vettiga meddelanden rakt ut i etern... :( Avskyr det! Tycker det är respektlöst på nåt sätt...men det är väl så det "ska" vara inom nätdejting. ...och det är en av orsakerna till att jag kommit till att jag är en usel nätdejtare.
Jag svarar på alla meddelanden om de inte bara är "Hej" eller nåt lika simpelt.
Om killen fortsätter skriva och jag inte alls är intresserad så skriver jag typ "Tack för visat intresse, men jag tror inte att du är den jag söker. Lycka till i "jakten" " Många tackar för min uppriktighet och önskar mig det samma.
 
Sv: Nätdejting del 5!

KL

Jag är tillbaka i svängarna igen.
Blev medlem på HP men känner mig inte helt redo att träffa någon ny men kolla runt kan man ju alltid göra:)

Hittade en trevlig kille som jag har haft kontakt med och vi bestämde träff ganska snabbt eftersom det är då man vet om man verkligen klickar eller inte.
Så nu under helgen får vi se vad som händer. Har inga stora förhoppningar utan ställer in mig på att det inte kommer bli någon speciell match...
Vet inte om det är ren slump eller om hjärnan luras lite med mig, men den här killen liknar mitt ex ganska mkt. Samma hårfärg, lite samma drag, yrke och stjärntecken haha:p:cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
30
· Visningar
954
Senast: bettysmatte
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 376
Senast: sthu
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
615
· Visningar
44 873
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
294
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp