Bukefalos 28 år!

Nagellackskonst! *Bildtråd*

Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Nailsupplies har OPI ännu billigare om jag inte minns fel. Men man måste logga in för att se dom

Edit: loggade in och kollade. 5 USD styck, dvs ca 33 kr med dagens kurs. + frakt då, och så får man tänka på eventuell tull (eller hålla sig under gränsen på 200kr)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Sant, där är det ännu billigare :)
Blir billigt om man får 25% på PBL, men Nailsupplies blir nog billigare ändå ja. :) Beroende på frakt, iofs :)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Nu tänker jag skylla på den här tråden för att jag hamnade på nailsupplies hemsida och beställde massa nya lack ;)
Men ååh så fina dom kommer vara :D :bump:

Det blev:
OPI It's my year
OPI Extravagance
OPI Push and shove
OPI Magazine cover mouse
OPI Purple with a purpose (så jag kan sluta sukta efter den inne på Kicks nu...)
China Glaze Dorothy who
China Glaze When stars collide
Orly Miss conduct

Och sen lite annat smått och gott. Här ska lekas med lösögonfransar :D
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

KL


Dåligt ljus och dålig bild men såhär ser mina naglar ut just nu.



Rosa(lite metallic) och vit + rosa/silver-glitter
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Ååh, jag vill också beställa massa nya fina lack! ^^

Om jag tolkar denna sidan rätt så räcker det att hålla sig under ett värde av 300kr för att slippa tull? Får man ändå ganska många lack för till de priserna.. ^^
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Alltså åh, vad många av de jag vill ha du beställde, haha :D
Extravagance ska jag köpa någon gång. Så jävla fint!
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Ååh, jag vill också beställa massa nya fina lack! ^^

Om jag tolkar denna sidan rätt så räcker det att hålla sig under ett värde av 300kr för att slippa tull? Får man ändå ganska många lack för till de priserna.. ^^
Tullen hamnar inte på så himla mycket, så för mig kändes det mer värt att fylla på med flera lack och splitta frakt+ev tull/postavgift över dom. Men har för mig att det är 200 kr som gäller egentligen, enligt posten när jag pratade med dom.

Alltså åh, vad många av de jag vill ha du beställde, haha :D
Extravagance ska jag köpa någon gång. Så jävla fint!

Jag ska måla upp dom åt dig så du får sukta ännu mer ;)
Vi får ta en fika nästa gång jag är i Gbg!
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Det brukar ta mellan 1-2 veckor :)

För tullen gäller 300 kr. Men posten har nån grej för moms (vet inte vilken momssats dom använder, för det är vanligen bra mycket lägre än 25%) där gränsen går vid 200
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

OPI's Kiss me at midnight höll fantastiskt bra, men efter 1½ vecka var det skönt med något annat. :) Har lite svårt för röda lack på mig själv, men körde på två lager China Glaze Black Leather med ett lager China Glaze Ruby Pumps över och det blev ändå helt okej. :) Ser fram emot att kolla in det i dagsljus ute imorgon.

bgy6no.jpg
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Kunde inte låta bli utan beställde 4 Opi-lack samt 4 mini-lack från Opi, asbilligt ju :):):)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

delvis kl

Hittade hemsidan ni pratade om, men inte OPI lack alls :confused: Hade inte hört talas om varesig hemsidan eller just det märket tdigare, men blev väldigt nyfiken nu när ni pratar så mycket :D :angel:
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Du måste skapa en användare och logga in.

Grymt bra sida, chili! Vilket bra tips :)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Det blev:

Mariah Carey mini 4 st (nån förpackning med 4 olika lack)
Got a day to knight
Honey rider
Frosty outside
Kiss me att midnight

De flesta är liquid sand och det ska bli mycket roligt att test.:D

367 kr gick kalaset på. Ett lack som brukar kosta 130 kr i svenska butiker:wtf:
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

men det finns ju massa andra lack ändå? Varför måste man vara inloggad för att se vissa lack?
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

OPI's Kiss me at midnight höll fantastiskt bra, men efter 1½ vecka var det skönt med något annat. :) Har lite svårt för röda lack på mig själv, men körde på två lager China Glaze Black Leather med ett lager China Glaze Ruby Pumps över och det blev ändå helt okej. :) Ser fram emot att kolla in det i dagsljus ute imorgon.

bgy6no.jpg

Ååhhhh vill ha!!
Jag blev helt förstörd när jag gick in sidorna ni nämt, HUR ska man kunna VÄLJA??? Vill ju ha typ alla lack! :eek::p
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

*kl*

Bwaaahh! Fy på er som suktar mig med en massa fina lack och billiga priser! :arghh:
Jag som är fattig som en kyrkråtta just nu och definitivt inte har råd att köpa några fler nagellack... *snyft*
Men någon gång när jag har lite pengar över, då vet jag var jag ska beställa ifrån. ;)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Jag ska måla upp dom åt dig så du får sukta ännu mer ;)
Vi får ta en fika nästa gång jag är i Gbg!

Ja tack till båda grejerna! Vill gärna både bli målad och ta en fika! :D


KL

Nu har all min Seche Vite som jag beställde på Ebay kommit. Tackar! :)
Ska dessutom flytta hela min (än så länge ganska lilla) samling lack på lördag. Orkar dock inte linda in varenda en i bubbelplast som jag läst att folk brukar göra, utan packar dem tätt, plastar lite och hoppas på att de håller... :p
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Liquid sand är bra! Frosty outside var jag också sugen på, du får fota den sen!


Sleepan: Jag ska förmodligen dit redan i januari, får hojta till när jag vet datum så vi kan kolla om det passar :D
 

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 394
Senast: farin
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
909
Senast: Bison
·
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: nyttnick
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp