Bukefalos 28 år!

Nagellackskonst! *Bildtråd*

Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Jag ska ge det en chans till, men prova att måla över ett underlack... Sett att vissa gör på det viset och ska prova iaf :)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Cherie:Det krymper en del, mer på vissa och mindre på andra så det är svårt att säga. Olika från person till person. Men blir bättre om man wrappar då.

Jag har upplevt att mitt tjocknat så jag har köpt Seche Restore också. Vanliga överlack innehåller inte samma saker som Seche så vad jag förstått ska thinners till andra lack fungera lite sämre...

Och lacket blir inte färgade av de andra lacken. Man målar inte precis efter och med ett flödigt lager så det är lugnt :)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

+Lizan:

haha, oklara besked :p Tycker att mina naglar håller rätt bra ändå... Men vad skall man ha för underlack om man har ett? Är de genomskinliga eller färgade? :p
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Cherie:Det krymper en del, mer på vissa och mindre på andra så det är svårt att säga. Olika från person till person. Men blir bättre om man wrappar då.

Jag har upplevt att mitt tjocknat så jag har köpt Seche Restore också. Vanliga överlack innehåller inte samma saker som Seche så vad jag förstått ska thinners till andra lack fungera lite sämre...

Och lacket blir inte färgade av de andra lacken. Man målar inte precis efter och med ett flödigt lager så det är lugnt :)

Okej! Tror jag ska pröva iaf när mitt nuvarande topplack tagit slut. Har ju hört mycket gott om det ändå :)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

+andra..
Jag tror jag har 4 sugar chrush haha,, några liquid sand av opi också, gillar verkligen texturlack!
Kan man gå bankrutt på nagellack? :p
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

+resten:

Vart köper man texturlack? ungefärligt pris? Verkar ju urläckert!
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Faan att det ska vara så dyrt, men får nog nästan prova ett. Har varit sugen läääänge nu :)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Här har iaf Åhlens både isadoras sugar chrush och olika opi lack..
Men sugar chrush går att hitta på både ica maxi och andra ställen :)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Meeen, köp inte OPI i butik. Beställ på nätet kvinna, från USA eller Canada. Mycket billigare! :D

Och för övrigt är Isadora väldigt mycket dyrare än OPI, om man ser till mängden. :)
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

+andra..
Jag tror jag har 4 sugar chrush haha,, några liquid sand av opi också, gillar verkligen texturlack!
Kan man gå bankrutt på nagellack? :p

Kan verkligen rekommendera Zoyas sandlack. SÅ najs!
Har bara två, men de är så fina :)

Kiko har jag också ett par från, men de är lite knepigare att få tag på (eller ja, de går ju beställa utan större problem :))
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Jo det verkar ju vara mycket mängd i OPI men då tar de ju aldrig slut och då får man aldrig köpa nytt:p Jag gillar mini-lack just ;)

Får titta om jag hittar OPI billigt på nätet då!

LadyL: Jag gillar Zoya, men jag har endast testat de "vanliga" lacken från Zoya.
 
Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Kan rekommendera Phoenix Beauty Lounge. Där kostar OPI 64 kr styck och köper man 5 lack får man 25% rabatt tror jag :)

LadyLusifer: Zoya är mycket, mycket bra! Trevlig kvalité och fina lack. De halogena har jag nog missat?
 

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 394
Senast: farin
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
909
Senast: Bison
·
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: nyttnick
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp