Bukefalos 28 år!

Någon från Karlstad...

Sv: Någon från Karlstad...

ingen risk att jag vill jobba åt pk :angel:
räcker med att ha jobbat på samma gård som honom hos olle.... :rofl:

känner en som ska börja jobba hos honom framöver hon ska väll börja med att hjälpa till för det var längesen hon höll på med trav=)
 
Sv: Någon från Karlstad...

ingen risk att jag vill jobba åt pk :angel:
räcker med att ha jobbat på samma gård som honom hos olle.... :rofl:

känner en som ska börja jobba hos honom framöver hon ska väll börja med att hjälpa till för det var längesen hon höll på med trav=)

är det TS som d känner?
 
Sv: Någon från Karlstad...

nope en kilsbo =)
men nämner inga namn här då ja va den enda som visste=) nä nu väntar sängen ska ju upp å rida tidigt i morrn=)
 
Sv: Någon från Karlstad...

Ja, jag bor oxå i Karlstad, men är ifrån Munkfors fr. början. Inte så mycket på travet då jag har andra "konstiga" umgängeskretsar :angel:
 
Sv: Någon från Karlstad...

kl

Ja nu har jag träffat TS och det var precis hon jag trodde det var :D
Hon har haft fullt upp idag och är nog sliten ...:D
 
Sv: Någon från Karlstad...

ilka hästar känner du till som stod hos J-Å för mssa år sen? Tänkte m vi haft sam hästar:)
 
Sv: Någon från Karlstad...

Så hon har haft en slitig dag:)

Hon har fått slitit hårt gumman ;)

Vilka hästar jag haft ?? Ja du..dom är så många så det är omöjligt att räkna upp här, men som superzandra skrev så hade jag jägermeister o putte (poetic image) Nordin hanover, fast photo, prinsess v,Joy Ås, mack action ås...för att räkna upp några av de bästa
 
Sv: Någon från Karlstad...

Okey, kommr inte riktigt ihåg vilka dom bättre va när jag va hos J-Å. Triumf frö, Orkan Broline, Leroy burell, Tribeca, Oskana, BlomingDale. Des Dingeling, Å massa till. Han har ju rätt mycket härt:)
 
Sv: Någon från Karlstad...

Ja dom hade ju ganska många egna hästar....upp emot 40-50 st vad jag hört med fölmärrar, föl, ettåringar , tvååringar o starthästar
 
Sv: Någon från Karlstad...

ingen risk att jag vill jobba åt pk :angel:
räcker med att ha jobbat på samma gård som honom hos olle.... :rofl:

känner en som ska börja jobba hos honom framöver hon ska väll börja med att hjälpa till för det var längesen hon höll på med trav=)

OK!!! Du verkar tycka illa om min lilla chef??? Varför då vill jag fråga??? Ta detta svaret PM så inte hela världen läser det :( lite dumt för om inte annat tycker jag han verkar reko o om det funnits något negativt så hade jag nog inte skrivit något här..

Jo jag vet att det kommer en till tjej till han men va han sa var hon delägare i ngn häst??

Åh vem är du om jag får fråga???:confused:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hallå alla kunniga människor om Karlstad! Ska på konferens där, på Karlstad CCC, vilket hotell i närheten är bäst? Har såklart googlat...
Svar
6
· Visningar
582
Senast: lil-sis
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
714
Senast: Guldaskig
·
Samhälle Har varit på möte i London och träffat en kollega som är född i Rio och bott de senaste 20 åren i Quebec. Varje gång vi träffas berättar...
2
Svar
23
· Visningar
2 439
Senast: hastflicka
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 120
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp