Neeeeeeeeej!!!!!

Stanna om du känner att du orkar och vill. Och kan.

Har ni någon bekant som kan åka bort och hålla pappa sällskap? Förstår att det inte känns bra att han är ensam.

Styrka, ljus och tankar.
 
Jag hoppas att en vi känner kan ta med sig hunden (han på bilden :love:) efter jobbet och hålla honom sällskap, men även i Hudik är det stökigt för polisen under storhelger...annars vore det bäst :(
Tryggare sällskap kan man nog inte hitta :)
...och nu kom jag på en sak till - jag har inga mediciner med mig!
Hade åtminstone behövt ep- medicinen. Tror ni att de kan hjälpa mig med det här?
 
men så fruktansvärt obehagligt @whwycd ! mina tankar går till dig och jag hoppas så att din mamma blir bättre!

@lil-sis vad otroligt rart av dig.
 
Usch så himla hemskt för er allihop! Jag håller tummarna för att det fortsätter gå i rätt riktning så och att du inte behöver vänta så länge till på att få träffa din mamma!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
751
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 568
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 271
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 045
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp