Bukefalos 28 år!

Neeeeeeeeej!!!!!

Nu är pappa och bröderna här, pappa sitter hos henne nu och mormor + moster är på väg.
Jag har duschat och köpt kläder + hygienartiklar (för alldeles för mycket pengar, men vad gör man? ) och så fick jag tag på medicin.
Vi väntar på att en läkare ska komma och prata med oss, sedan får vi se vad som händer.

Om ca 2 timmar räknar de med att de kan börja värma henne försiktigt och sedan lätta på narkosen.
Personalen här är verkligen helt underbar! Svarar på frågor, förklarar, informerar på ett väldigt bra sätt, är väldigt varma, trevliga och förstående, ett enormt bra stöd - precis som det ska vara :)
 
Nu har vi träffat läkaren, det är kritiskt som attan, om inte blodtrycket reagerar på uppvärmningen så... :cry::cry:
 
Jag, Sami och Plommon håller också alla tummar och tassar och tår som vi har.
d054.gif
 
Vi väntar på att prästens ska komma så vi får prata med någon i lugn och ro.
Efter att ha sett och känt alla andras reaktioner är det riktigt, riktigt jobbigt :(
Läkaren gav inget förtroende heller, han var påtagligt nervös och skrämdes nog mer än han ville :(

Tack älskade @Sonic76 för att du ringde :love:
Och tack för alla tummar och tankar, de behövs ♡
 
Men vad skönt att ni får en präst att prata med, speciellt om det känns lite sådär med läkaren. Hoppas att det kan lätta lite!

Och jag håller förstås också alla tummar för att allt ska gå bra!
 
Hoppas att du kan få positiva besked. Kan inte ens föreställa mig hur du mår. Ta hand om er! Kram
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
803
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 657
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 487
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 196
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp