NH *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: NH *bildtråd*

Tackar!
Måste ju säga att jag älskar alla bilder på dig och Ella. Du har en otroligt fin häst och ni ser så samspelta ut. Roligt att se äkta kärlek!
 
Sv: NH *bildtråd*

Puttar upp tråd:angel:

index.php

vet inte om bilden funkar..

vi har inte så mycket att komma med i bildväg men att stå still i stallgången är inga problem :)
 
Sv: NH *bildtråd*

Fina foton....

Jag har några från mina shettisar. billy och tommy
peerden006.jpg


peerden005.jpg


peerden004.jpg


peerden003.jpg


peerden002.jpg
 
Sv: NH *bildtråd*

Haha, vilka söta shettisar:D Var det svårt att komma så långt, med presenning och allt?
 
Sv: NH *bildtråd*

Min häst och jag "leker"de har byggt vårat band mellan oss jätte bra!:love:de märks att de är äkta kärlek!:Dhon följer mig och vi har kul,men jag vill hela tiden ha kontroll.just nu är hon lite tjurig men de är bara brunstig het!för att bara för ngra vexckor sedan så följde hon mig och litade på mig helt!
 
Sv: NH *bildtråd*

Fina foton....

Jag har några från mina shettisar. billy och tommy
peerden006.jpg

Galet gulligt:love:

Till min häst går det åt lite större pressening:rofl:
2.jpg


Här övar vi, för att vi ska kunna gå igenom biltvätten eller ja mena hästtvätten sen:rofl: Skoja bara:rofl:
 
Sv: NH *bildtråd*

kl
Jag vill också vara med!

Jag har en treårig (vänta nu, han räknas förståss som fyraåring nu...=) islandsvallack som heter Thytur. Han är endast hanterad sen oktober, och kom till mig i slutet av oktober. Innan dess har han gått på lösdrift och lekt vildhäst.

Jag har inga jättebra bilder, men här är några i alla fall

15832582.jpg

15832581.jpg

15824376.jpg


ser lite knotig ut för han skjuter upp ryggen så =)
17590740.jpg


17590741.jpg


bonus sötbild
15914464.jpg


Sorry för så många bilder!
//Julia
 
Sv: NH *bildtråd*

Åh, Vilken rolig bildtråd!:bow:
Jättemånga fina bilder på hästarna och deras människor som övar kommunikation, härligt och se! :bump:


Här är lite bilder på mig och min shirevalack på 6 år.
IMG_0249kopia.jpg


DSCF126rider.jpg


IMG_4514kopia.jpg


IMG_4468kopia.jpg



ÅH GUUUD (om han nu finns) VILKEN UNDERBAR HÄST!!!!
NU ÄR JAG AVUNDSJUK SÅ JAG INTE KOMMER KUNNA SOMNA!
 
Sv: NH *bildtråd*

Sparf... jag har de sen ett och ett halv år pch de var jätterädda när jag köpte de. Jag var in i hage jättemycket från börjar, läste böcker, drack kaffe och allt. Senare började jag att arbeta en lite med de; blir van med grimma, hovliftning, borsta mm. och senare lite sckräckträning. Man jag tåg det helt lungt så att de tyckte att det var kul. Nu kan jag göra nästan allt med de, men när vi går ute på promenad eller prova en lite tomkörning är de jätte envis. Framtförallt tommy. För att gör saker bra började jag Parelli level 1 träning. Det går langsamt, men det är ok. De är ju ung. Jag gör också parelli med min pernsionärhaflinger, som jag fåt 1 oktober. Man är ju aldrig för gammelt... Jag tror att han giller det. Vi börjar nu level 2.

Shire... det är ju ingen stor skilnad mellan din häst och mina två:rofl: Skulle vara kul att se de tillsammans. Mina är 75 cm. Jag tycker att din häst är verkligen jättefint.

freyja... vilka fina foton. :love:
 
Sv: NH *bildtråd*

Det låter som att du gjort ett väldigt bra jobb med tanke på vad du berättar och vad som syns på bilderna :bow: Mer sådant :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
455
Senast: tessan.g
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 989
Senast: JohannaB
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 359
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp