Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Jag blandar alltid ihop @Gimlan och @Gnist! Bilderna är ju inte ens lika, men det är gult och namnen är någorlunda lika. @Björk och @Myrten blandade jag ihop förut innan Myrten bytte profilbild. Ingen aning om varför dock :confused:

En lång tid trodde jag att @Apollo 13 hade en bild på Homer Simpson som avatar :D

@Gnist och @Sol är hopplöst för mig - den ena är en sol, den andra har en sol. Kört för min lilla hjärna... :o

Edit: Ja, och @tott dessutom, som ngn annan skrev uppströms! Helt jäääääääkla hopplöst!

Och när det gäller @Gimlan vet jag inte hur lång tid det tog innan jag fattade att det inte var en bild på en honungsmelon! :laugh:
(...Vilket då kan ha lett till viss förvirring mellan @Gimlan och @honung ... :p)
 
Senast ändrad:
Meeeeh, vad många som blandar ihop mig med andra då O_o Nu har ni ju helt förstört min övertygelse av att vara unik :cry: :crazy: :cry:
 
Det här är ett diskussionsforum! Du kan inte bestämma över trådens utveckling :grin:
Nu ska vi inte vara sådana, har inte dina föräldrar lärt dig att man ska leka snällt med de andra barnen och dela med sig? :) :cool:

Nej, jag har det så bra här i MIN fina tråd och är inte beredd att dela med mig. De får vara kvar i sina EGNA trådar och så kan man hjälpa dem på plats. Eller vänta nu?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 269
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 944
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 155
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 630
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp