Bukefalos 28 år!

Nickar du ihop ibland? [WAS other...]

Sedan så brukar jag blanda ihop @Thaliaste och @Foinix av någon anledning, jag trodde att det var för att de brukar ha liknande åsikter och ingen har en bild, men nu ser jag ju att Foinix har det så egentligen kanske jag tänker på någon annan. :laugh:
:D Jag har i alla fall så gott som alltid haft en avatar, inget nytt påhitt från min sida.

kl

Blandar ibland ihop användare som har bruna (eventuellt är någon en mörk fux) hoppande hästar som avatar, såhär på rak arm kommer jag inte ihåg nicken.
 
@Tora och @sassiball blandar jag ihop om de skriver i andra trådar än de där de typiskt "hör hemma" :o

Det märkligaste måste vara @LindgrenV och @Matmissbrukaren som jag av någon anledning inte kan skilja på. Nu senast blev jag väldigt konfunderad när Lindgren har hittat ett litet hus som skulle passa henne. Hon skulle ju flytta ner på västkusten :eek:
:confused::angel::idea::D

Jag blandar också ihop Tora och Sassiball, måste vara profilbilderna. LindgrenV blandar jag alltid ihop med nån annan, men nu kan jag inte alls komma på vem det är... Inte Matbissbrukaren i alla fall :p
 
Undrar vem som var först? Jag säger att det var jag, @honung har ju inte påstått något annat så det är upp till henne att byta! :D

Nejnejnej, sålänge ni inte har hästar så är allt bra - inte byta! Borde vara förbjudet att byta hela tiden. :cautious:

Vilka var det som roade sig med att klä sig i samma avatar samtidigt? @Mammas , @Breaktown & @Sasse ? Var det nån fler? Tre (minst?) i samma tråd, med samma (för mig helt okända :laugh:) "kändis" på bilderna. För all del inte en häst, men det borde vara olagligt ändå! :rage:

Nä, tacka vet jag folk som @cirkus - heter som hon ser ut! :up:
 
Nejnejnej, sålänge ni inte har hästar så är allt bra - inte byta! Borde vara förbjudet att byta hela tiden. :cautious:

Vilka var det som roade sig med att klä sig i samma avatar samtidigt? @Mammas , @Breaktown & @Sasse ? Var det nån fler? Tre (minst?) i samma tråd, med samma (för mig helt okända :laugh:) "kändis" på bilderna. För all del inte en häst, men det borde vara olagligt ändå! :rage:

Nä, tacka vet jag folk som @cirkus - heter som hon ser ut! :up:

Ja det var riktigt genomuselt av dem att göra så, i en varulvslek och allt! :mad: Vissa har inget nätvett och borde bannas på livstid från Buke! SÅ DET SÅ! :mad:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 653
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 957
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 185
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 689
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp